چاپ کردن این صفحه

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

ساخت و ساز مدرسه در ایلام نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد رشد داشته است

فروردين 18, 1400 Hit: 398
ساخت و ساز مدرسه  در ایلام  نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد رشد داشته است

به گزارش روابط عمومی، نصرت الله رحیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته در مجموع ۴۰ فضای آموزشی در قالب ۱۵۱ کلاس درس با زیربنای بیش از ۳۱ هزار مترمربع....

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام ، نصرت الله رحیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته در مجموع ۴۰ فضای آموزشی در قالب ۱۵۱ کلاس درس با زیربنای بیش از ۳۱ هزار مترمربع در مناطق مختلف استان احداث شده است. به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام ، نصرت الله رحیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته در مجموع ۴۰ فضای آموزشی در قالب ۱۵۱ کلاس درس با زیربنای بیش از ۳۱ هزار مترمربع در مناطق مختلف استان احداث شده است. وی اعتبار هزینه شده برای احداث این فضاهای آموزشی را حدود ۶۷۴ میلیارد ریال عنوان کرد و یادآور شد: تعداد مدارس احداثی استان در طول سال ۹۸ در مجموع ۳۱ مدرسه با ۱۱۶ کلاس درس بوده است. وی همچنین به جمع آوری مدارس سنگی در مناطق روستایی اشاره کرد و گفت: در این زمینه ۲۶ مدرسه سنگی روستایی از محل اعتبارهای ملی و مشارکت افراد خیر و نیکوکار پیمان سپاری انجام‌گرفته است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام مشارکت کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل به مبلغ ۳۷ میلیارد ریال در شهرک شهید کشوری ایلام برای مشارکت در ساخت مجتمع آموزشی ۱۲ کلاسه و مشارکت خانواده شهدای احسانی به مبلغ حدود ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل مدرسه ۱۲ کلاسه مسکن مهر دهلران را از دیگر اقدام‌های خیرین در سال گذشته برشمرد. وی بیان کرد: این اداره‌ کل در طول سال گذشته موفق به کسب رتبه سوم مسابقه معماری اسلامی مدرسه ایرانی در بین ادارات کل نوسازی مدارس کشور شد. بیش از یک هزار و ۲۰۰ فضای آموزشی در استان ایلام وجود دارد.

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 22 ارديبهشت 1400 15:18
خواندن 398 دفعه