چاپ کردن این صفحه
سه شنبه, 19 بهمن 1400 08:58

۱۰ فضای آموزشی در استان ایلام به بهره برداری رسید  مطلب ویژه

نوشته شده توسط 
 
استاندار ایلام با بیان اینکه سرانه آموزشی استان ۵.۲ مترمربع است، افزود: این رقم پس از راستی آزمایی و بررسی دقیق بدست آمد که نیازمند تخصیص اعتبارات و ساخت فضاهای آموزشی برای افزایش این رقم هستیم.
 
بهرام نیا ادامه داد: ۲ باب هنرستان نیمه کاره در استان نیازمند تخصیص اعتبار است که امیدواریم در آینده نزدیک اعتبارات لازم به آن اختصاص یابد تا شاهد تکمیل این ۲ باب هنرستان باشیم.
 
وی تاکید کرد: همچنین ۲ پروژه آموزشی در شهرستان های آبدانان و ایوان نیز موجود است که برای تکمیل آنها ۲۰۰ میلیارد ریال نیاز است.
 
استاندار ایلام بیان داشت: ۱۲۱ مدرسه با ۳۹۰ کلاس درس در استان ایلام سنگی است که هزینه بازسازی این مدارس ۲ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال است.
 
بهرام نیا با اشاره به مصوبات سفر رییس جمهوری به ایلام گفت: برای ۲ باب استخر در استان ایلام از محل اعتبارات سفر رییس جمهوری ۳۰۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.
 
به گفته وی ۲ باب سالن ورزشی نیمه کاره نیز در شهرستان های چرداول و آبدانان نیازمند تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل است.
لازم به توضیح است  در استان ایلام نیز  این مراسم با حضور  استانداروجمعی از مدیران کل استانداری ایلام و خیرین مدرسه سازو مدیران کل آموزش وپرورش و نوسازی مدارس  ومجمع خیرین مدرسه ساز وشورای بانوان خیرین مدرسه ساز استان، صدا وسیما  و اصحاب رسانه در محل سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار و سپس با حضور در محل پروژه متخب استان (دبیرستان 18 کلاسه  شهید سپهبد قاسم سلیمانی) این پروژه نیز افتتاح گردید .
خواندن 156 دفعه آخرین ویرایش در چهارشنبه, 12 مرداد 1401 19:24

آخرین‌ها از روابط عمومی