حوزه مدیر کلمدیر کل :آقای جلال حمره |
|
معاونت اجرایی-
|
معاونت توسعه و مدیریت پشتیبانیآقای ولی اله پناهی |
حراستآقای امیر دوستی
|
روابط عمومی آقای قدرت ملکی
|
فناوری اطلاعاتآقای یداله کرمی |
رئیس اداره مشارکت های مردمیآقای صارم پیرانی |
رئیس اداره فنیآقای امیر دوستی |
اعتباراتآقای یداله کرمی |
امور قراردادهاخانم پریسا روشنی |
دفتر مدیر کل آقای محسن حیدری |
حوزه معاونت اجرایی |
|
سرنظارت ابنیه1آقای رستم خانی |
شناسنامه فنیآقای بهرام گراوند
|
سر نظارت ابنیه2آقای احسان شهری |
نظارت تاسیسات-بیرانی-اکرمی زاده-محبی |
کمیته پیمان و رسیدگیآقای امیر دوستی |
نظارت ابنیهآقایان چگنی-جوادیان- صیدی بور-دارایی-محمدکریمی |
حوزه معاونت توسعه و مدیریت پشتیبانی |
|
امور اداریاقای رضا فداکار
|
رئیس اداره مالیآقای محمد نقی رشیدی فرد-اسدی -عزیز نیا |
انبار-تجهیزاتآقای محمد میرحسنی |
کارپردازی-بایگان فنیآقای محمد میری |
دبیرخانهخانم علی نظری
|
بایگانی مالیآقای حجت اله حیدنژاد
|
نقلیهآقای محمد علی جمشیدی |
خدماتآقایان علی محمد بازیار-عباس شکری |
دبیرخانه ذیحسابیآقای حجت اله حیدری نژاد |
تلفن خانهآقای حجت اله حیدری نژاد |
حوزه اداره فنی (مهندس امیر دوستی ) |
|
متره و برآوردآقای روح اله فاطمی کیا |
نقشه برداریآقای پیمان صفری بور |
طراحی معماریآقایان سجاد یوسفی -سجاد بسطامی |
طراحی برق و تاسیساتخانم سالاری مقدم |
سازهآقای بهرام گراوند |
استحکام مدارس غیر انتفاعیآقای بهرام گراوند
|
محاسبات سازهآقای روح اله فاطمی کیا |
آرشیو نقشهپوریا ناصریان |
شرح وظایف
--------------------------------------------------------------------------
+ حوزه مدیر کل
+ معاونت توسعه و پشتیبانی
+ حوزه فنی
+معاونت اجرایی
--------------------------------------------------------------------------
+ حوزه مدیر کل
—————————————————————————————————————————————————
واحد فناوری اطلاعات :
-
-نگهداری و توسعه شبکه ارتباطی ، حفظ امنیت شبکه و مدیریت منابع اطلاعات
-
-سازماندهی و تسهیل جریان اطلاعات در سازمان
-
-خرید خدمات و پشتیبانی امور مربوط به نگهداری شبکه ، سرورها و اینترنت
-
-واگذار امور پشتیبانی اجرائی نرم افزارها به حوزه های ذیربط
-
-تدوین راه حلها و رویکرد مناسب نسبت به معماری اطلاعات سازمان
-
-راه اندازی و توسعه سیستمهای جامع مدیریتی
واحد رسیدگی پیمان :
-
-بررسی قیمتهای مورد نیاز و تهیه آنالیز بهاء اقلام بدون قیمت در فهارس بهای سازمان برنامه و بودجه
-
-کنترل اسناد و مدارک لازم جهت بررسی و تصویب و کنترل و اعمال قیمتهای جدید مورد نیاز پیمان و یا قیمتهای پیشنهادی از جانب پیمانکاران با هماهنگی واحد قراردادها و طبق نظر مافوق
-
-بررسی و کنترل موردی صورت وضعیتهای قطعی پروژه های اجرایی
-
-کنترل و اعلام نظر در ارتباط با شرایط خصوصی پیمان
کارشناس حراست:
-
-حفظ و صیانت از ارزشهای والای نظام مقدس اسلامی در محیط اداری
-
-اجرای مفاد آئین نامه ها ، مقررات ، بخشنامه ها ، توصیه های حراستی و دستورالعملهای حفاظتی صادره از اداره مرکزی
-
-نظارت بر روند عملکرد واحد اجرایی و بررسی وضع حراستی آن و تهیه گزارشات لازم
-
-نظارت و کنترل بر نحوه عملکرد نگهبانی اداره و نحوه اجرای دستورالعملهای حفاظتی
-
-کنترل موارد حفاظتی اماکن و تأسیسات اداره کل
-
-اظهارنظر نهایی پیرامون صلاحیت یا عدم صلاحیت کارکنان برای انتصاب به پستهای حساس
-
-حصول اطمینان از رعایت اصول حفاظتی در امور مکاتباتی و مخابراتی و ارائه گزارش لازم
امور حقوقی و پاسخگویی به شکایات :
-
-تعقیب دعاوی سازمان و ادارت کل نوسازی استانها در مراجع قضایی با نظر رئیس اداره
-
-پاسخگویی به استعلامات مربوط به دعاوی و امور حقوقی سازمان
-
-پیگیری وصول مطالبات و خسارات ناشی از عدم ایفای تعهد متعهدین به سازمان یا واحدهای استانی
-
-اقدام در خصوص دعاوی مطروحه له یا علیه سازمان متبوع در امور قراردادها و تعهدات در دیوان عدالت اداری یا سایر مراجع قضایی با نظر رئیس اداره
-
-تهیه و تنظیم متن قراردادها و آئین نامه ها و متن اسناد از حیث موازین حقوقی
-
-پیگیری و اقدام مؤثر کلیه امور ثبتی و املاک سازمان
کارشناس برنامه ریزی فضاهای آموزشی :
-
-برنامه ریزی استقرار فضاهای آموزشی در سطح استان
-
-حضور در جلسات کمیته فنی کمیسیون ماده 5 شهر اصفهان
-
-اجرا و مدیریت سامانه GIS اداره کل
-
-همکاری با سایر ارگان ها و مهندسین مشاور در زمینه طرح های آموزشی
-
-بازدید از زمین های دارای کاربری آموزشی مورد استعلام و ارائه گزارش فنی به سازمان آموزش و پرورش استان
-
-پیگیری مکاتبات ارجاع شده در زمینه امور املاک و هماهنگی با دفتر فنی اداره کل در صورت نیاز
+ معاونت توسعه و پشتیبانی
—————————————————————————————————————————————————
کليه خدمات پشتيباني اداري و مالي در جهت تسريع روند اجرائي پروژه ها بر عهده اين حوزه ميباشد . حوزه معاون اداري مالي شامل : امور مالي، امور اداري، رايانه، کارپردازي، نقليه
امور مالی :
- کلیه مراحل مربوط به گردش مالی پروژه ها به منظور بهره برداری هر چه بهتر در این واحد تنظیم و اجراء می گردد.
ا مور اداری :
-
به کارگیری نیروی انسانی مورد نیاز برای اجرای طرحها و امور مربوط به صدور احکام و انعقاد قرارداد با نیروهای جدید و امور پرسنلی بر عهده این واحد است
-
تحریر کلیه نامه ها ، گزارشات ،احکام استخدامی کارکنان ، مأموریتها، دستورکار ناظرین ، صورتجلسات موافقت نامه ها ، مقالات ، جداول و فرمهای ارجاعی طبق دستورالعمل و استانداردهای تعیین شده
-
تحویل نامه ها ، سوابق مکاتبات و اسناد به بایگانی
-
نظارت بر ثبت جریان ارجاع نامه ها در دفاتر ذیربط و کنترل نامه های صادره و الحاق هرنوع مدرک مورد نیاز آن
-
ثبت و اندیکس نامه ها با ذکر موضوع و مشخصات نامه ها ، کنترل ضمائم و پیوست نامه های وارده و صادره
-
انجام امور مربوط به توزیع و ارسال نامه ها ، اسناد و محموله از طریق پست
-
صدور برگه های مرخصی و مأموریت کارکنان و ثبت آن
کارپردازی :
- پشتیبانی کلیه بخشها و واحدهای اداره کل در زمینه ملزومات و لوازم مورد نیاز بر عهده این واحد است.
نقلیه :
- ارائه سرویس ایاب و ذهاب پرسنل در جهت اجرای هر چه بهتر طرحها و برنامه ها بر عهده این واحد است.
+ حوزه فنی
—————————————————————————————————————————————————
واحد نقشه برداری
- بررسی و برداشت موقعیت زمین های معرفی شده جهت احداث فضاهای مورد نیاز آموزش و پرورش و تعیین حجم عملیات خاکی توسط این واحد انجام می گردد .
آزمایشگاه خاک و بتن
- بررسی مطالعات مکانیک خاک و ژئوتکنیک و همچنین کنترل و سنجش مقاومت بتن و مواد مصرفی مورد استفاده در پروژه ها و تعیین درصد تراکم آسفالت ، خاک و دیگر مصالح توسط این واحد انجام می گردد .
دفاتر فنی معماری و محاسبات و برق و تأسیسات
- تهیه و ترسیم نقشه ها معماری ، محاسبات و تأسیسات ( مکانیکی و برقی ) پروژه ها اعم از آموزشی ، پرورشی ، ورزشی ، خوابگاهی ، اداری و ... در این واحدها انجام می گردد . نظارت معماری برخی پروژه ها نیز از وظایف دفتر فنی معماری می باشد .
واحد برآورد
- تهیه ریزمتره و برآورد مالی اولیه پروژه های نیازمند عقد قرارداد
- تهیه مشخصات فنی خصوصی و جداول ساختار شکست پروژه های نیازمند عقد قرارداد
- گروه بندی و زیرگروه بندی پروژه های منعقده در سیستم مدیریت پروژه سازمان (PMS)
واحد مقاوم سازی
- مدیریت و پیگیری در زمینه مطالعات مقاوم سازی مدارس
- پیگیری پیشرفت فیزیکی مطالعات مقاوم سازی و ارتباط با مشاورین
- سرنظارت پروزه های مقاوم سازی در حال اجرا
واحد بررسی استحکام مدارس خطر آفرین و مدیریت بحران
- بازدید از مدارس موجود که به هر دلیلی دچار آسیب های سازه ای شده باشد .
- ارایه دستور کار جهت اصلاح یا تخلیه مدارس خطر آفرین
امور مدارس غیر دولتی و آموزشگاههای علمی آزاد
- بازدید از ساختمانهای معرفی شده توسط مؤسسین این دسته از واحدها به منظور تأیید استحکام ظاهری و تعیین ظرفیت آنها بر اساس دستورالعملهای ابلاغ شده در این واحد انجام می گردد .
+معاونت اجرایی
معاون اجرایی :
-
-پیگیری امر تهیه مصالح مورد نیاز پروژه های عمرانی
-
-تشکیل جلسات کمیسیونهای تحویل موقت و قطعی پیمانکاران و ابلاغ نظریه واحد امور قراردادهاو انتخاب نماینده کارفرما جهت حضور در کمیسیونهای مذکور و اخذ و بررسی نظرات سرناظرین پروژه ها
-
-در ارتباط با تمدید یا خاتمه پیمان و خلع ید پیمانکاران
-
-اخذ گزارش ماهانه از عملکرد طرحهای عمرانی در دست اجرا شامل پیشرفت فیزیکی جذب اعتبار کیفیت اجرا جهت ارائه به مافوق و سایر دستگاههای مرتبط
-
-کنترل روند اجرایی پروژه های در دست اجرا آموزش و پرورش (امانی ) و تائید نهایی اسناد تنظیمی آنها
-
-پیشنهاد تشکیل دوره های آموزشی برای کارکنان بمنظور ارتقاء دانش و مهارتهای شغلی به مافوق
-
-پیگیری مرمت مدارس آسیب دیده از حوادث قهریه و اجرای م<ثر و بموقع پروژه های بازسازی و بهسازی با هماهنگی سازمان متبوع و نهادهای ذیربط استانی
ناظرین ابنیه :
-
-تنظیم صورتجلسه تحویل زمین و پروژه جدیدالاحداث ، تهیه کروکی ، اعلام تاریخ شروع عملیات اجرایی توسط پیمانکار
-
-شناسایی مصالح ساختمانی مرغوب و معرفی مناسبترین آنا (بادوام ، باصرفه ،...)و ارائه گزارش در خصوص کمیت و کیفیت مصالح مصرفی در پروژه هابدستگاه ذیربط
-
-کنترل و بررسی پیمانکاران بمنظور انطباق فعالیت آنان با ضوابط و مشخصات فنی ابلاغی و رعایت برنامه زمان بندی عملیات اجرایی و توجیه انجام فعالیتهایی که همزمان میتواند صورت پذیرد و پیگیری ابلاغ اخطاریه ها
-
-نظارت مؤثر بر پروژه ها و اجرای صحیح عملیات ساختمانی و رعایت نقشه های اجرایی و مشخصات فنی و دریافت دستور کار لازم از واحد فنی جهت تغییرات لازم در نقشه های اجرایی
-
-بازدید مستمر از پروژه های عمرانی در دست اجرا و ابلاغ دستور کارها
-
-حضور در کارگاه و کنترل مراحلی که در حین اجرای عملیات پوشانده می شود و تنظیم صورتجلسات مربوط با نظارت و یا اطلاع کارشناس مسئول پیمان و رسیدگی
-
-بررسی متره صورت وضعیت های کارکرد موقت ، تعدیل ، مابه التفاوت پیمانکاران و تائید آنها براساس دستور العملهای لازم الاجرا
-
-تکمیل جداول گزارش پیشرفت فیزیکی – ریالی پروژه ها بصورت منظم و دوره ای به مافوق
-
-شرکت در جلسات ویژه تحویل موقت و قطعی پروژه ها و رسیدی به امور آنها پس از تحویل موقت بمدت مقرر و اعلام به رفع نواقص به پیمانکار
ناظرین برق و تأسیسات:
-
-برنامه ریزی و زمان بندی اجرای پروژه های تأسیساتی با هماهنگی کارشناس ابنیه
-
-آگاهی لازم ب هروند قیمتها و بهای کالاها و خدمات مورد نیاز پروژه های تأسیسات جهت اعمال آنها در برآوردهای ریالی و انطباق قیمتهای پیشنهادی پیمانکار و ارائه گزارش بمافوق
-
-نظارت بر پروژه های تأسیساتی و ارائه گزارش از پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی و اعلام تغییرات و اصلاحات مورد نیاز و قابل اجرا بمنظور اخذ مجوز اعمال آنها
-
-ابلاغ دستورکارهای لازم به تناسب نوع پروژه تأسیسات و تنظیم صورتجلسات در هر مقطع از کارهای اجرایی انجام یافته با تائید پیمانکار و کارشناس ساختمان پروژه
-
-کنترل صورت وضعیت های موقت و قطعی ، تعدیل ، مابه التفاوت پروزه های تأسیساتی ارائه شده توسط پیمانکاران براساس بخشنامه های لازم الاجرا و هماهنگی با واحد پیمان و رسیدگی
-
-نظارت و پیگیری امور مربوط به تأسیسات (الکتریکی و مکانیکی) پروزهه ای ملی و اظهار نظر نسبت به عملکرد مشاوران و ارائه گزارش با نظر مافوق
-
-کنترل و انجام آزمایش لازم در پایان هر مرحله از عملیات اجرایی و ارائه گزارش بمافوق
-
-کنترل امور مربوط به پروژه های تأسیساتی پس از تحویل موقت بمدت مقرر و اعلام به رفع نواقص احتمالی به پیمانکار
-
-پیگیری امور مربوط به تأمین ( اشتراک ، انشعاب )آب ، برق ، گاز ، تلفن ، فاضلاب پروژه ها
نکته آموزشی
یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.