معرفی ها

داره كل نوسازي مدارس استان ايلام در نظر داردپروژه هاي موجود در جدول شماره 2را مطابق جدول زمانبندي شماره 1از طريق
سامانه تدارکات الکترونيکي دولت برگزار نمايد. کليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت اسناد مناقصه تا ارائه پيشنهاد مناقصه گران
وبازگشايي پاکتها از طريق درگاه سامانه تدارکات الکترونيکي دولت (ستاد) به آدرس سامانه ستاد انجام خواهد شد. ولازم است
مناقصه گران در درصورت عدم عضويت قبلي ، مراحل ثبت نام در سايت مذکور و دريافت گواهي امضاء الکترونيکي را جهت شرکت د
رمناقصه محقق سازند. اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار جهت دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارائه پاکت
الف(تضمبن شرکت درمناقصه) از طريق آدرس ايلام بلوار شهيد بهشتي روبروي انبار غله اداره کل نوسازي مدارس استان ايلام شماره
تماس 08432223222انجام مي پذيرد. پيمانکاران محترم مي بايست تنها پاکت ضمانتنامه را به صورت فيزيکي ارائه دهند.هزينه آگهي
اين روزنامه و روزنامه هاي قبلي به عهده برنده مناقصه مي باشد

سامانه ستاد

 تاریخ دریافت اسناد   عودت اسناد درصورت انصراف   تسلیم پیشنهاد    تاریخ کمسیون مناقصه
 1401/11/11 تا 1401/11/16  1401/12/27  1401/11/27  1401/12/28