photo10686060676

داره كل نوسازي مدارس استان ايلام در نظر داردپروژه هاي موجود در جدول شماره 2را مطابق جدول زمانبندي شماره 1از طريق
سامانه تدارکات الکترونيکي دولت برگزار نمايد. کليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت اسناد مناقصه تا ارائه پيشنهاد مناقصه گران
وبازگشايي پاکتها از طريق درگاه سامانه تدارکات الکترونيکي دولت (ستاد) به آدرس سامانه ستاد انجام خواهد شد. ولازم است
مناقصه گران در درصورت عدم عضويت قبلي ، مراحل ثبت نام در سايت مذکور و دريافت گواهي امضاء الکترونيکي را جهت شرکت د
رمناقصه محقق سازند. اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار جهت دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارائه پاکت
الف(تضمبن شرکت درمناقصه) از طريق آدرس ايلام بلوار شهيد بهشتي روبروي انبار غله اداره کل نوسازي مدارس استان ايلام شماره
تماس 08432223222انجام مي پذيرد. پيمانکاران محترم مي بايست تنها پاکت ضمانتنامه را به صورت فيزيکي ارائه دهند.هزينه آگهي
اين روزنامه و روزنامه هاي قبلي به عهده برنده مناقصه مي باشد

سامانه ستاد

 تاریخ دریافت اسناد   عودت اسناد درصورت انصراف   تسلیم پیشنهاد    تاریخ کمسیون مناقصه
 1401/11/11 تا 1401/11/16  1401/12/27  1401/11/27  1401/12/28

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394