photo10686060676

سه شنبه, 19 بهمن 1400 08:58

۱۰ فضای آموزشی در استان ایلام به بهره برداری رسید  مطلب ویژه

نوشته شده توسط 
 
استاندار ایلام با بیان اینکه سرانه آموزشی استان ۵.۲ مترمربع است، افزود: این رقم پس از راستی آزمایی و بررسی دقیق بدست آمد که نیازمند تخصیص اعتبارات و ساخت فضاهای آموزشی برای افزایش این رقم هستیم.
 
بهرام نیا ادامه داد: ۲ باب هنرستان نیمه کاره در استان نیازمند تخصیص اعتبار است که امیدواریم در آینده نزدیک اعتبارات لازم به آن اختصاص یابد تا شاهد تکمیل این ۲ باب هنرستان باشیم.
 
وی تاکید کرد: همچنین ۲ پروژه آموزشی در شهرستان های آبدانان و ایوان نیز موجود است که برای تکمیل آنها ۲۰۰ میلیارد ریال نیاز است.
 
استاندار ایلام بیان داشت: ۱۲۱ مدرسه با ۳۹۰ کلاس درس در استان ایلام سنگی است که هزینه بازسازی این مدارس ۲ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال است.
 
بهرام نیا با اشاره به مصوبات سفر رییس جمهوری به ایلام گفت: برای ۲ باب استخر در استان ایلام از محل اعتبارات سفر رییس جمهوری ۳۰۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.
 
به گفته وی ۲ باب سالن ورزشی نیمه کاره نیز در شهرستان های چرداول و آبدانان نیازمند تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل است.
لازم به توضیح است  در استان ایلام نیز  این مراسم با حضور  استانداروجمعی از مدیران کل استانداری ایلام و خیرین مدرسه سازو مدیران کل آموزش وپرورش و نوسازی مدارس  ومجمع خیرین مدرسه ساز وشورای بانوان خیرین مدرسه ساز استان، صدا وسیما  و اصحاب رسانه در محل سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار و سپس با حضور در محل پروژه متخب استان (دبیرستان 18 کلاسه  شهید سپهبد قاسم سلیمانی) این پروژه نیز افتتاح گردید .
خواندن 146 دفعه آخرین ویرایش در چهارشنبه, 12 مرداد 1401 19:24

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18