photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

یک مدرسه مقاوم سازی شده در شهرستان بدره افتتاح شد

شهریور 08, 1395 Hit: 1863
یک مدرسه مقاوم سازی شده در شهرستان بدره افتتاح شد
به مناسبت هفته دولت ؛
 
یک مدرسه مقاوم سازی شده در شهرستان بدره افتتاح شد
 
در ششمین روز از هفته دولت و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی یک باب مدرسه مقاوم سازی شده با اعتبار بالغ بردو میلیارد و دویست و بیست میلیون ریال در شهرستان بدره افتتاح شد.
 

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام: آیین افتتاح این مدرسه با حضور مهندس پولادی، معاون عمرانی استاندار ایلام، مرادحاصلی فرماندار شهرستان بدره ،کریمی بخشدار بخش هندمینی ، مهندس هژبری مدیر کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام، خانم جلیلیان معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام ، مدیر آموزش و پرورش بدره و دیگر مسئولین شهرستانی در ششمین روز از هفته دولت برگزار گردید.

مهندس هژبری مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به ارائه گزارشی از روند تکمیل پروژه مقاوم سازی دبستان استقلال گله دار پرداخت . ایشان دراین راستا افزود : پروژه مقاوم سازی دبستان استقلال گله دار از محل اعتبارات شهرستانی و در راستای توسعه و تجهیز مدارس بوده و از سال 94 در دستور کار اداره کل نوسازی مدارس استان قرار گرفت و با  یک کار کارشناسی شده  و با کمک و تلاش های همکاران تلاشگر و پیگیری های مسئولین شهرستان و مدیر آموزش و پرورش شهرستان بدره ، پروژه با صرف اعتباری بالغ بر  بردو میلیارد و دویست و بیست میلیون ریال و با زیر بنای 356 متر مربع به اتمام رسید .

در ادامه مهندس پولادی معاون عمرانی استانداری ایلام در سخنان کوتاهی از اقدامات انجام شده در راستای مقاوم سازی این آموزشگاه تقدیر نمود.

خواندن 1863 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394