photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

مدیرکل نوسازی مدارس در آستانه بازگشایی مدارس درجمع و محاصره خبرنگاران واصحاب رسانه

شهریور 23, 1395 Hit: 1708
مدیرکل نوسازی مدارس در آستانه بازگشایی مدارس  درجمع و محاصره خبرنگاران واصحاب رسانه

مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام در آستانه بازگشایی مدارس  درجمع و محاصره خبرنگاران واصحاب رسانه به سوالات آنان پاسخ گفت.

به گزارش روابط عمومی  اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام بعد ازمراسم کلنگ زنی مدرسه 6کلاسه مشارکتی بانک آینده در شهر ایلام هژبری به سوالات خبرنگاران واصحاب رسانه پاسخ داد.

IMG_3439 [800x600].jpg

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام درپاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص کلنگ زنی مدرسه 6 کبلاسه بانک آینده  گفت: این مدرسه ابتدایی شش کلاسه با زیربنای یک هزار و 222 متر مربع احداث و در مجموع 16 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای اتمام عملیات ساخت نیاز داشته که پنج میلیارد آن توسط بانک آینده تامین خواهد شد.
 وی در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران درخصوص  اهمیت ساخت این مدرسه در این نقطه از مرکز استان این گونه پاسخ گفت:   این مدرسه در ضلع غربی شهر ایلام و در جوار مسکن مهر احداث شده که با بهره برداری از آن مشکل دسترسی ساکنان این منطقه به فضای آموزشی رفع می شود.
هژبری درسخ به سوال خبرنگار روزنامه سایه وراسان خبر درخصوص پروژه های در دست احداث و پروژه های خیرین هم گفت:درحال حاضر 76 طرح آموزشی با 54 هزار متر مربع زیربنا در استان در دست ساخت است، و از این تعداد 43 مدرسه با 24 هزار متر مربع زیربنا با مشارکت افراد خیر در حال احداث است.
مدیرکل نوسازی مدارس در پاسخ به سوال خبرنگار هفته نامه نجوا در خصوص  فاصله رسیدن به سرانه استاندارد اموزشی  هم ایینطور ابراز امیدواری کرد که  با بهره برداری از این فضاها ی در حال احداث ، سرانه استاندارد آموزشی برای دانش آموزان مناطق مختلف این استان  تا حدودی فراهم  می شود.

هژبری درخصوص تعداد پروژهای قابل افتتاح وکلنگ زنی در استانه بازگشایی مدارس در مهرماه سال 95  سوال خبرنگار هفته نامه پیغام ایلام  گفت :درشهریور وآستانه بازگشایی مدارس  تعداد 10 پروژه با27 کلاس درس وزیربنای 2614 مترمربع ومبلغ هزینه 33850 میلیون ریال به بهره برداری میرسد و17 پروژه با 38 کلاس درس وبازیربنای 3316 متربع با مشارکت خیرین واداره کل نوسازی مدارس استان کلنگزنی میشود.

 خبرنگار روزنامه عصر اقتصاد هم درخصوص تعداد دانش آموزان در حال تحصیل سال 95  درسطح استان سوال نمود که گفت: به حول وقوه الهی تعداد 100 هزار دانش آموز در استان ایلام مهرماه امسال سال تحصیلی جدید را آغاز می کننند.

در ادامه هم به سوالات تعدادی دیگر از  خبرنگاران از جمله  خبرنگارهفته نامه های افق نو وشکوه آزادی وخبرگزاری ایرنا پاسخ دادند. 

آخرین ویرایش در سه شنبه, 23 شهریور 1395 07:37
خواندن 1708 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394