photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

مدیرکل نوساز مدارس استان ایلام درگفتگوباتابناک ایلام مطرح کرد:

آبان 10, 1395 Hit: 1650
مدیرکل نوساز مدارس استان ایلام درگفتگوباتابناک ایلام مطرح کرد:

توسعه فضاهای آموزشی بخش هلیلان تا سال آینده

تا سال تحصیلی 97-98 بالغ بر 10 فضای آموزشی جدید در روستاهای بخش هلیلان ساخته شده و روستاهای آن بخش محروم از نعمت آموزش با کیفیت تر برخوردار خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی، به نقل ازتابناک، تا سال تحصیلی 97-98 بالغ بر 10 فضای آموزشی جدید در روستاهای بخش هلیلان ساخته شده و روستاهای آن بخش محروم از نعمت آموزش با کیفیت تر برخوردار خواهند شد.

سعید هژبری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک گفت:از محل اعتبارات اندک دولتی و کمک های خیرین و کمک های بلاعوض بنیاد برکت ظرف دو سال آینده چندین فضای آموزشی یک،دو و سه کلاسه در روستاهای مختلف بخش محروم هلیلان ساخته خواهد شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام در ادامه اظهار داشت: هزینه ساخت و تجهیز هر متر مربع مدرسه در شرایط عادی بالغ بر یک میلیون و یکصد هزار تومان است.ولی به علت محروم بودن هلیلان و عدم تکمیل زیرساختهای این بخش هزینه تمام شده ساخت مدرسه از میزان عادی آن فراتر خواهد رفت.

هژبری با اشاره به کمک بلاعوض 53 میلیارد ریالی بنیاد برکت به مدرسه سازی در استان ایلام گفت: از محل اعتیار اختصاص یافته توسط بنیاد برکت 3 مدرسه3 کلاسه در روستاهای تخم بلوط علیا،میدر سفلی و چاله چاله از توابع بخش هلیلان ساخته خواهد شد.

وی ادامه داد: 4 فضای آموزشی یک کلاسه هم در روستاهای کم جمعیت زردلان در حال ساخت بوده و مقرر شده این تعداد به 14 فضای آموزشی افزایش یابد.

هژبری کمک های خیرین را بسیار کارگشا دانست و افزود: متاسفانه اعتبارات دولتی برای امر مدرسه سازی اصلا کافی نبوده و بدون حمایت و کمک خیرین ما کار چندانی از پیش نخواهیم برد.

وی ادامه داد: خیرین مدرسه ساز به ساختن آینده ی علم و دانش در این سرزمین کمک می کنند و در نزد خداوند این عمل صالح جز بهترین اعمال بشریت است.

مدیرکل نوسازی استان ادامه داد:در استان ایلام افراد ثروتمند و متمول زیادی زندگی می کنند.علاوه بر این در دیگر استانها هم ایلامی های سرمایه دار زیادی زندگی می کننذ.ولی متاسفانه این عزیزان آنطور که باید در امر مقدس مدرسه سازی مشارکت نمی کنند.این در حالی است که بسیاری از خیرین غیر بومی بیشرین کمک را به مدرسه سازی در استان ایلام کرده اند.

هژبری ادامه داد: نقش رسانه ها در فرهنگسازی این اقدام مبارک بسیار مهم بوده و همه باید برای تشویق خیرین ایلامی برای ورود به عرصه مدرسه سازی تلاش نماییم.

IMG_3871 [800x600].jpg

خواندن 1650 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394