photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

برگزاری چهارمین جلسه هم اندیشی شورای فنی

دی 05, 1395 Hit: 1524
برگزاری چهارمین جلسه هم اندیشی شورای فنی

چهارمین نشست فنی با حضور مدیرکل ومعاونین وحراست وکلیه کارشناسان عمران ومعماری وبرق وتاسیسات - دفترفنی در محل دفتر کار مدیریت برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام ، این جلسه با تلاوتی با آیاتی چند از کلام ا... مجید توسط حیمی آغاز گردید در ابتدا جلسه  شیرزادی معاون فنی واجرایی ضمن عرض سلام و خدا قوت خسته نباشید به همکاران صورتجلسه شورای فنی گذشته را جهت رعایت مفاد آن و همچنین دستور کار جلسه را قرائت نمود. سپس  هژبری نتیجه ارزیابی عملکرد سال 95 اداره کل توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعلام شده و نوسازی مدارس به عنوان دستگاه برتر  تعیین گردید واز خدمات ارزنده همکاران تقدیر و تشکر بعمل آوردند و تاکید گردید که این زحمات استمرار یافته و همواره کرسی برتر حفظ شده و مراتب ارتقا جایگاه اداره مدنظر باشد و توصیه به همکاران گرامی در خصوص عیادت از همکاران و پیمانکاران خیر مدرسه ساز که دچار کسالت جسمی شده اطلاع رسانی کامل انجام شود که به بهترین نحوه ممکن از آنها عیادت بعمل آید. در ادامه معاون فنی واجرائی نکاتی را در خصوص نحوه تنظیم صورتجلسات کارکرد پیمانکاران و ابلاغ دستور کارها و موانع و چالشهای پیش رو درخصوص نحوه صورتجلسات بیان کردند و در نهایت مباحث اداری و فنی  وضعیت  اعتباری پروژه ها مطرح گردید که پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات زیر اتخاذ گردید.

IMG_3970 [800x600].jpg

اهم مصوبات جلسه:

  1. با توجه به تأمین اعتبارات دولت در سال 95 و ضرورت توجه به شعار اقتصاد مقاومتی لازم است در خصوص طراحی و اجرا پروژه نهایت دقت و صرفه جویی بعمل آید و متناسب با میزان اعتبارات و نیاز به فضاهای آموزشی پیگیری لازم بعمل آید.
  2. همکاران گرامی بویژه معماران دفتر فنی در مسابقه معماری ایرانی، اسلامی مشارکت فعال داشته باشند و اداره کل آمادگی و پشتیبانی لازم را اعمال نماید.
  3. برنامه عملیاتی سند 95 اداره کل تسریع گردد و کلیه واحدهای اداری و فنی مسئول پیگیری تحقق میزان اهداف و شاخص های تعیین شده می باشند و به عنوان ابزاری برای سنجش عملکرد حوزه فنی اداره کل تلقی می گردد و بصورت ماهانه گزارش عملکرد را به معاونت مربوطه و نسخه ای هم به دفتر مدیریت تحویل دهند.
  4. صورتجلسه خاتمه پیمان یا خلع ید پروژه های نیمه تمام جهت قطع رابطه بیمه ای به تأمین اجتماعی و ذیحسابی ارسال و اطلاع رسانی لازم بعمل آید.
  5. با توجه به اختصاص اوراق خزانه اسلامی بجای تخصیص به پروژه کلیه اسناد موقت و قطعی بررسی و به ذیحساب ارسال گردند.

با توجه به ابلاغ نشریه 697 و افزایش سرانه نسبت به نشریه 232 ، و از تاریخ به بعد نشریه 697 ملاک طراحی قرار گیرد.

  1.  
  2. در بررسی اسناد قطعی حتماً روکش دفترچه(جلد اول دفترچه که مشخصات پروژه روی آن درج شده) با انضمام صورتجلسات پیوست می باشد و به سند قطعی جهت ارجاع به کمیته پیوست گردد ضمناً در پروژه های استانداردسازی فرم خلاصه مالی حاوی اطلاعات زیر پروژه ها ضمیمه اسناد شود.
  3. برآورد پروژه های استانداردسازی که از آموزش و پرورش استعلام گردیده اند براساس اولویت انجام شود و بازدید از فضا بصورت همزمان انجام گردد.
  4. دستور کار ده درصد و 25 درصد حتماً قبل از تحویل موقت ابلاغ گردد.
  5. کلیه برگ صورت وضعیت ها قبل از صدور حواله حتماً ممهور به مهر و امضاء پیمانکار و سپس ناظر و سرناظر ابنیه و تاسیسات گردند.
  6. صورتجلسات کارکرد پیمانکار دقیقاً براساس آیتم و سرفصل، فصول فهرست بهاء تنظیم که با آیتم های فهرست مطابقت داشته باشند.
  7. اقلام تجهیز کارگاه که جز تعهدات پیمانکار می باشد پیگیری لازم بعمل آید که پیمانکار نسبت به خرید آنها اقدام نماید و در صورت عدم خرید از تجهیز کارگاه در سند قطعی پروژه ها کسر شوند.
  8. موضوع هدایت آب ناودانهای پشت بام به داخل چاه در کمیته ابنیه بررسی و نتیجه آن به شورای فنی منعکس گردد.
  9. لوله های آب ناودان جهت جلوگیری از نفوذ آب به پی و زیر ساختمان از داخل پیاده رو به محوطه هدایت گردد و حتماً دریچه بازدید نصب گردد.
  10. شروع بتن ریزی در اوایل هفته برنامه ریزی شود  از شروع بتن ریزی در روزهای تعطیل پرهیز گردد اهتمام لازم در عملیات بتن ریزی توسط ناظرین و سرناظرین محترم بعمل آید.

     

جلسه با صلوات حاضرین پایان یافت

خواندن 1524 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394