photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

مدیرکل نوسازی مدارس استان: پروژه مهر نماد مدیریت و مظهر بهره وری است

مرداد 02, 1397 Hit: 953
مدیرکل نوسازی مدارس استان: پروژه مهر نماد مدیریت و مظهر بهره وری است

پروژه مهر: آماده سازی و رعایت اصول  ایمنی واستاندارد فضای فیزیکی  وکالبدی مدارس است.

در جلسه پروژه مهر که در روز یک شنبه مورخ 31/4/97 راس ساعت 11 صبح در سالن جلسات آموزش و پرورش استان که با حضور مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش وپرورش وتمامی معاونین و کارکنان آموزشی مناطق برگزار گردید. ابتدای جلسه مدیرکل آموزش وپرورش استان ازحیدری، مدیر کل نوسازی مدارس استان و کارکنان نوسازی بخاطر ، تلاشهای شبانه روزی و پیگیریها در راستای تجهیز و احداث فضای آموزشی بخصوص فضاهای نیمه تمام و بلا تکلیف تقدیر و تشکر نمودند .

حیدری مدیرکل نوسازی مدارس استان در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از هماهنگی وهمدلی وهمفکری ادارات کل نوسازی مدارس و آموزش وپرورش در خصوص امر مهم پروژه مهرکه مظهر بهره وری و نماد مدیریت است در خصوص برنامه ریزی  وسازماندهی وهماهنگی بین دو دستگاه برای کارایی واثربخشی ونهایتا نظارت با یک رویکرد انسانی – اسلامی واصلاحی ودر عین حال مثبت اندیشی است که انشاء الله بتوانیم با هماهنگی و همفکری های  بین دو دستگاه مشکلات پیش روی آموزش و پرورش در سطح استان را مرتفع نماییم .

خواندن 953 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394