photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

افتتاح مدرسه 6 کلاسه بانک کشاورزی در پاکل گراب ایلام

مرداد 06, 1397 Hit: 1035
افتتاح مدرسه 6 کلاسه بانک کشاورزی در پاکل گراب ایلام

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان ایلام گفت: در هفته دولت سال جاری، مدرسه ۶ کلاسه بانک کشاورزی در روستای پاکل گراب ایلام افتتاح می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام ، هوشنگ حیدرنژاد ، با بیان اینکه کمک به توسعه جوامع روستایی، بهبود وضعیت معیشتی روستائیان و ... از اهداف بانک کشاورزی است، اظهارداشت: مدرسه سازی در روستاها از مأموریت‌های اجتماعی و ویژه بانک کشاورزی است و در همین راستا مدرسه ۶ کلاسه روستای پاکل گراب ایلام در دهه فجر سال ۹۵ کلنگ زنی شده که در هفته دولت سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه ساخت این مدرسه با پیگیری های نوسازی مدارس استان در کمتر از یک سال به طول انجامید، افزود: این واحد آموزشی روستایی دارای 6 کلاس درس و447 متر مربع زیربنا وداری 6 چشمه سرویس بهداشتی وبالغ بر ۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه داشته که مدیریت شعب بانک کشاورزی استان ایلام  کل مبلغ تأمین اعتبار آن را بر عهده گرفت.843894 [320x200].jpg

گفتنی است روستای پاکل گراب یکی از روستاهای محروم استان ایلام در بخش سیوان شهرستان ایلام است که در ۴۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر ایلام قرار دارد.

خواندن 1035 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394