photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

بازدیدو جلسه هم اندیشی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با کارکنان نوسازی مدارس ایلام

مرداد 24, 1397 Hit: 1018
بازدیدو جلسه هم اندیشی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با کارکنان نوسازی مدارس ایلام

امینی نماینده حوزه شمالی استان در مجلس شورای اسلامی : حقیقتا ارائه گزارش تصویری مقاوم سازی واستاندارد سازی فضاهای آموزشی و کیفیت مطلوب اجرای فضاهای آموزشی در اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام قابل تحسین  است .

۲۰۱۸۰۸۱۴_۱۵۰۹۲۱ [800x600].jpg

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام،

حیدری مدیرکل نوسازی مدارس با عرض سلام و ادب و خیر مقدم به دکتر امینی و هیئت همراه  گفت از اینکه جنابعالی در جمع همکاران خود قرار گرفتید تشکر می کنم .

کار امر مقدس مدرسه سازی و خدمت به دانش آموزان که در واقع محروم ترین قشر جامعه هستند برای بنده و مجموعه همکاران در اداره کل نوسازی مدارس جایگاه رفیعی دارد و ما به این موضوع  مهم  عشق می ورزیم.

حیدری مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام  در ادامه بطور کلی در همه ابعاد مختلف شامل تعداد فضاهای آموزشی در دست اجرا و تخریبی و مقاوم سازی و تجهیزات و استانداردسازی توضیحاتی بصورت همزمان بصورت تصویری ومستند نمایش داد.

حیدری  اولویت کارهای  این اداره کل در سالجاری  تکمیل پروژه های نیمه تمام عنوان کرد و گفت که انشاء الله در صدد هستم که با کمک خیرین و اعتبارات دولتی این هدف را به سر مقصد نهایی برسانیم.

 مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام  در پایان از از حقوق کم  ودریافتی های پرسنل نوسازی مدارس  وکمبود نیرو وعدم  جایگزین نیرو ی جدید بجای بازنشستگان در مقایسه با سایر ادارات هم گلایه کرد.

امینی نماینده حوزه شمالی استان در مجلس شورای اسلامی : خوشحالم که در جمع شما همکاران خودم هستم چون بنده هم فرهنگی هستم و خوشحالتر اینکه حقیقتا کار های خوب و اثر گذاری در مجموعه این اداره کل در خصوص تامین فیزیکی وفراهم نمودن امر تسهیل  برای تعلیم وتربیت دانش آموزان در استان  از جمله مواردی چون احداث وتکمیل وتجهیز و مقاوم سازی و ایمن سازی واستاندارد سازی سیستمهای گرمایشی و سرمایشی وهمچنین تامین تجهیزات آموزشی وکمک آموزشی صورت گرفته است.۲۰۱۸۰۸۱۴_۱۴۴۴۵۰ [800x600].jpg

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت ؛ اجرا و رعایت مدیریت سبز از جمله استفاده از سیستم قطره ای در آبیاری فضای سبز مدارس و استفاده سیستم های گرمایشی  انرژی خورشیدی در جهت رعایت الگوی مصرف ونهادینه وفرهنگ سازی این مهم  در مدارس نیز کارهای خوب واثر گذاری است که جای تشکر دارد.

دکتر امینی  در ادامه گفت حقیقتا ارائه گزارش تصویری مقاوم سازی واستاندارد سازی فضاهای آموزشی و کیفیت مطلوب اجرای فضاهای آموزشی در اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام برای بند جالب توجه و آموزنده و قابل تحسین  است  وجا دارد که از مجموعه مدیریت و کارکنان و همکاران خودم در این اداره کل کمال تشکر وسپاسگزاری را دارم.

در  خاتمه تعدادی از همکاران در خصوص مشکلات فرا روی ویک سری بخشنامه ها  درخواستهایی از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی را داشتند که مقرر گردید توسط  این نماینده پیگیریهای لازم صورت پذیرد. 

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 24 مرداد 1397 05:56
خواندن 1018 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394