photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

بهره برداری از ۲۱ فضای آموزشی ایلام از هفته دولت تا آغاز سال تحصیلی جدید

شهریور 10, 1397 Hit: 960
بهره برداری از ۲۱ فضای آموزشی ایلام از هفته دولت تا آغاز سال تحصیلی جدید

بهره برداری از ۲۱ فضای آموزشی ایلام از هفته دولت تا آغاز سال تحصیلی جدید

متن

مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام از افتتاح 21 فضای آموزشی جدید در سطح استان خبر داد و گفت: افتتاح این پروژه ها از هفته آغاز و تا آغاز سال تحصیلی جدید تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام، محمدرضا ​حیدری در مراسم افتتاح دبستان مازعبدلی شهرستان دهلران که باحضور معاون عمرانی استانداری ایلام برگزار شد، افزود: تاکنون ۲۲۴ فضای آموزشی به همت خیرین مدرسه‌ساز در ایلام احداث و تحویل شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام اظهار داشت: این تعداد فضای آموزشی مشتمل بر 84 کلاس درس است که با 9 هزار و 388 مترمربع زیربنا و با اعتباری بالغ‌ بر 130 میلیارد ریال و با مشارکت 50 درصدی خیرین ساخته‌ شده است​.

حیدری، با تأکید بر اینکه برنامه‌ریزی لازم برای بهره‌برداری از 15 طرح مدرسه‌سازی تا پایان سال نیز در دستور کار است، گفت: با توجه به اینکه 37 درصد از فضاهای آموزشی استان تخریبی و نیاز به مقام سازی دارند، ضروری است در این راستا گام‌های اساسی برداشته شود.

وی همچنین تصریح کرد: خوشبختانه در استان ایلام با کمک خیرین نیکوکار اقدامات خوبی انجام‌ شده است و انتظار می‌رود شاهد افزایش این کمک‌ها برای مقاوم‌سازی مدارش به‌ ویژه در مناطق محروم استان باشیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام، خاطرنشان کرد: از 1027 فضای آموزشی موجود در استان که 95 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف مشغول تحصیل هستند، 224 فضای آموزشی با 920 کلاس درس با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز ساخته‌ شده است.

 
حیدری ایلام.jpgمدرسه ایلام.jpg 
خواندن 960 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394