photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

اولین استخر سرپوشیده دانش آموزی استان ایلام در آستانه افتتاح

شهریور 27, 1397 Hit: 901
اولین استخر سرپوشیده دانش آموزی  استان ایلام در آستانه افتتاح

ارائه گزارش  مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام   در جلسه شورای اداری شهرستان چرداول  با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلام و معاون عمرانی وفرماندار وامام  جمعه ومدیران کل استانی و شهرستانی .

۲۰۱۸۰۹۱۶_۱۱۱۷۴۸ [800x600].jpg

 به گزارش روابط عمومی ،  حیدری مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام   در جلسه شورای اداری شهرستان چرداول  که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و معاون عمرانی وفرماندار وامام  جمعه ومدیران کل استانی و شهرستانی ​  در محل سالن جلسات فرمانداری چرداول ضمن ارائه گزارش مبسوطی از روند پروژه های آموزشی وپرورشی این شهرستان از افتتاح استخر سرپوشیده دانش آموزی شهر سرابله خبر داد و گفت  به حول وقوه الهی این استخر دانش آموزی برای اولین بار است که در استان انجام میگردد و بزودی افتتاح خواهد شد.

۲۰۱۸۰۹۱۶_۱۳۰۳۴۹ [800x600].jpg 

حیدری اضافه کرد در شهرستان چرداول ومنطقه هلیلان در حال محرومیت زدایی هستیم وپروژه های زیادی را  شروع و در آستانه افتتاح هستیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام  در خصوص  مشخصات استخر سر پوشیده شهرستان چرداول گفت  این مجموعه رفاهی در دوطبقه و دارای امکاناتی ازقبیل استخر وسونا و جکوزی و سالن بدنسازی و سرویس بهداشتی و دوشهای مجزا و موتورخانه و محوطه سازی میباشد  که برای احداث ان حدودا 40 میلیارد ریال هزینه شده است وانشالله در سالجاری ودر دهه فجر امسال به بهره برداری میرسد.۲۰۱۸۰۹۱۶_۱۱۱۸۲۲ [800x600].jpg

حیدری سپس در خصوص سایر فضاهای آموزشی  و تحویل تجهیزات و تخریب وبازسازی و استاندارد سازی وآسفالت مدارس در این شهرستان نیز به شرح گزارش پرداخت.

آخرین ویرایش در سه شنبه, 27 شهریور 1397 05:04
خواندن 901 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394