photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

استاندار ایلام: نقش دانش آموزان و معلمان در بزنگاه‌های تاریخی انقلاب بی بدیل است

مهر 01, 1397 Hit: 995
استاندار ایلام: نقش دانش آموزان و معلمان در بزنگاه‌های تاریخی انقلاب بی بدیل است

قاسم سلیمانی دشتکی  استاندار ایلام ،صبح امروز در مراسم بازگشایی مدارس و زنگ مقاومت اظهار داشت: مهر آغاز شکوفایی دانش و بهار تعلیم و تربیت است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام : استاندار ایلام ومعاونین ومدیران کل نوسازی مدارس  و آموزش وپرورش ومدیران استانی وفرماندهان نظامی وانتظامی استان  واولیا ومربیان ودانش آموزان با حضور در مدرسه دهخدا شهر ایلام  زنگ باز گشایی مدارس را به صدا در آوردند.15[1].jpg

استاندار ایلام گفت: بهار تعلیم و تربیت، بهار آموختن و دانستن و بکار گرفتن برای فردای ایران اسلامی و ساختن و توسعه کشور است.

وی آینده سازان کشور را وارث خون هزاران شهید و جانباز و ایثارگری دانست و گفت: دانش آموزان و دانشجویان امروز وارثان فردای مقاومت و ایثار و از خود گذشتگی  هستند و ملتی را وارث‌اند که این ملت برای استقلال و آزادی خود زجرها کشیده است و هشت سال جنگ نابرابر را مدیریت کرده است.

استاندار ایلام سپس گریزی به حادثه تروریستی اهواز زد و گفت: کوردلان تروریست بدانند که ترقه بازی آنان ما را در ادامه مسیر و پیشبرد انقلاب اسلامی آماده‌تر و مقاوم ‌تر می‌کند.۲۰۱۸۰۹۲۳_۰۹۳۷۰۶ [800x600].jpg

سلیمانی دشتکی اتفاقات حادث شده توسط تروریست‌ها و منافقین را از ابتدای انقلاب اسلامی یادآورکرد و گفت: ملت ایران از تروریست‌ها و اقدامات کور آنان خاطره‌ها دارد و در مقابل این ترورها سرتسلیم فرو نمی‌اورد.

وی اربابان تروریست‌ها را مورد خطاب قرار داد و گفت: در مکتب سرخ تشیع جان دادن شهادت است و شهادت لحظه رسیدن به محبوب و ما خط سیر زندگی خود را از عاشورا گرفته‌ایم.۲۰۱۸۰۹۲۳_۰۹۴۲۰۹ [800x600].jpg

استاندار ایلام در خاتمه گفت: ایستاده‌ایم و هرچه از ما شهید شود مقاومت‌تر خواهیم شد.

پس از این مراسم مدرسه امید اینده با حضور معاون عمرانی وفرماندار ایلام و دکتر شاکری نایب رئیس هیئت مدیره بانک آینده با حضور در مدرسه خیر ساز خود آغاز سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان این مدرسه تبریک گفت وباحضور در کلاس درس واهدا بسته های نوشت افزار  از انان خواست که در حفظ ونگهداری این مدرسه نهایت دقت وتلاش را بکار گمارند.۲۰۱۸۰۹۲۳_۰۹۵۵۱۷ [800x600].jpg

پیش از آغاز این مراسم مهندس حیدری مدیرکل نوسازی مدارس ضمن ارائه گزارش ازافتتاح 21 قضای آموزشی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت این این تعداد فضای آموزشی مشتمل بر 84 کلاس درس است که با 9 هزار و 388 مترمربع زیربنا و با اعتباری بالغ‌ بر 130 میلیارد ریال و با مشارکت 50 درصدی خیرین ساخته‌ شده است​.

حیدری، با تأکید بر اینکه برنامه‌ریزی لازم برای بهره‌برداری از 15 طرح مدرسه‌سازی تا پایان سال نیز در دستور کار است، گفت: با توجه به اینکه 37 درصد از فضاهای آموزشی استان تخریبی و نیاز به مقام سازی دارند، ضروری است در این راستا گام‌های اساسی برداشته شود.

۲۰۱۸۰۹۲۳_۰۹۴۲۰۹ [800x600].jpg

مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام در پایان از همراهی وزحمات  استاندار سختکوش استان ومعاونین وفرماندار ایلام ومدیران واعضای هیئت مدیره بانک اینده نیز به جهت حضور در آیین اغاز بازگشائی مدارس نیز قدردانی نمود.

خواندن 995 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394