photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

کسب رتبه برتر نوسازی مدارس در چهارمین اجلاس استانی نماز

آذر 11, 1397 Hit: 866
کسب رتبه برتر نوسازی مدارس در چهارمین اجلاس استانی نماز

کسب رتبه برتر نوسازی مدارس در چهارمین اجلاس استانی نماز

در چهارمین اجلاس استانی نماز و همایش زکات دراستان ایلام اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام بعنوان دستگاه برتر شناخته شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام ، اين  اجلاس با حضور نماينده ولي فقيه و امام جمعه ايلام ، استاندار، معاونين استاندار و مديران دستگاههای اجرایی در سالن اجتماعات دانشگاه ایلام برگزارشد و از دستگاه ههاي برتر در امرنماز تقدير بعمل آمد كه اداره كل نوسازی مدارس استان ایلام بعنوان دستگاه برتر شناخته شده و با اهداء لوح سپاس از مهندس  حیدری   مديركل نوسازی مدارس استان ایلام تقدير بعمل آمد . در متن این تقدیرنامه  که به امضای نماینده ولی فقیه وامام جمعه شهر ایلام و استاندار رسیده ، خطاب به مدیرکل نوسازی مدارس آمده است:با سلام وتحیات الهی نظر به اینکه در ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی سال 96 در جهت ترویج و توسعه فرهنگ نورانی اقامه نماز که بر مبنای طرح جامع نظارت و ارزیابی با دستگاههای اجرایی صورت گرفته ،آن دستگاه شایسته تقدیر ویژه شناخته شده است.بدینوسیله از حضرتعالی و تمام کسانی که در دستیابی به این مهم سهمی بسزاء داشته اند تشکر و قدردانی نموده و توفیق روز افزون تان را از درگاه خداوند سبحان تحت توجهات ولی عصر(عج)و با تأسی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)برایتان آرزومندیم.

فیض‌الله رضایتی، صبح دیروز (10 آذر) در چهارمین اجلاس استانی نماز این استان در سالن اجتماعات دانشگاه ایلام، اظهار کرد: امسال با توجه به سخنان رهبر مقام معظم رهبری در خصوص نماز، توسعه شیوه‌های ترویج نماز در دستور کار قرار دارد.

وی، افزود: ستاد اقامه نماز در تلاش است با استفاده از کاروان خرد و اندیشه، شیوه‌های نو را در راستای ترویج نماز به جامعه عرضه کند و باید گفت که لازم است امروز مساجد با حضور جوانان پر شود و نشاط جوانان در مسجد به نمایش گذاشته شود.

 مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام، یادآور شد: دعوت به نماز وظیفه‌ای همگانی است که تلاش کنیم این فریضه را آن‌طور که بایدوشاید در سطح جامعه ترویج شود و ارتقاء سطح آگاهی‌های دینی و ترویج آموزه‌های دینی به‌ویژه نماز در سطح جامعه می‌تواند تأثیر بسزایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی ایفا کند.

 

 

وی، بابیان اینکه زکات هم کلید نماز است، ابراز کرد: بسیاری از دستگاه‌ها در ایام اربعین حسینی در بحث نماز تلاش کردند و قابل‌تقدیر است که امید است این توشه راهی باشد که در آن دنیا مورد رضایت خداوند باری‌تعالی قرار گیرد.

 رضایتی، بیان کرد: چهارمین اجلاس استانی امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه شهر ایلام، استاندار، ائمه جمعه و جماعات، دبیران، رابطین ادارات، مدیران و مسئولین دستگاه‌های در دانشگاه ایلام به‌منظور تجلیل از فعالیت‌های یک‌ساله دستگاه‌ها و نهادهای مختلف استان در راستای ترویج فرهنگ نماز برگزار می‌شود.

 مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام، خاطرنشان کرد: تقدیر از دستگاه‌های برتر و ترویج و توسعه فرهنگ نماز و تجلیل از فعالان و خادمان نماز را از اهداف برگزاری این اجلاس عنوان و خاطرنشان کرد: نماز به‌عنوان برجسته‌ترین چهره ایمان، نقش بزرگی در ایجاد امنیت روانی و توانایی مقابله با استرس‌ها در انسان ایفا می‌کند.

 

 

خواندن 866 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394