photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

37 درصد فضاهای آموزشی ایلام نیاز به مقاوم‌سازی دارد

آذر 19, 1397 Hit: 936
37 درصد فضاهای آموزشی ایلام نیاز به مقاوم‌سازی دارد

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس ایلام به نقل از خبرنگار آفتاب ایلام ، محمدرضا حیدری  دیروزدر جمع خبرنگاران اظهار داشت: 37 درصد فضاهای آموزشی ایلام نیاز به مقاوم‌سازی و بازسازی دارند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: با توجه به اعتبارات و بودجه دولت و وضعیت ساخت و سازهای فضاهای آموزشی موردنیاز در حال حاضر نمی‌شود این 37درصد فضاهای آموزشی موردنیاز را از گردونه خارج و به ساخت و سازهای جدیدی پرداخت.

وی اولویت را به  مقاوم‌سازی فضاهای آموزشی دانست و افزود: فضاهای زیادی در دست مقاوم‌سازی و بازسازی قرار دارد، که براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در حال انجام هستند و هر سال نیز به تناوب این کار انجام می‌گیرد.

حیدری با اشاره به نیاز 517 کلاس به تخریب و بازسازی و 443 مدرسه با یک هزار و 963 کلاس درس به مقاوم سازی در استان ایلام خاطر نشان کرد: 520 میلیارد ریال تا کنون برای این مهم هزینه شده است.

وی به هزینه  50 میلیارد ریالی اعتبارات ملی و 60میلیار ریالی اعتبارات استانی در امر بازسازی و نوسازی مدارس استان اشاره و تصریح کرد: در دهه فجر امسال بسیاری از این طرح‌ها افتتاح می‌شوند.

آخرین ویرایش در دوشنبه, 19 آذر 1397 08:40
خواندن 936 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394