photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

استاندار ایلام از غرفه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام بازدید کرد

بهمن 14, 1397 Hit: 760

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ايلام مهندس حیدری مديركل اين دستگاه اجرايي در بازديد استاندار ايلام درخصوص دست آوردهاي چهل ساله انقلاب اسلامي در حوزه كاري خود گفت:     در استان ایلام 1125 باب فضای آموزشی با 5237 کلاس درس داریم که از این تعداد 177 فضا با 517 کلاس درس فرسوده و تخریبی هستند و 443 فضا 1961 کلاس درس نیازمند مقاوم سازی و ایمن سازی  می باشند که در اینجا انتظار می رود که خیرین عزیز و بویژه متمکنین بیش از گذشته در این راه همت گمارند .
    از ابتدای سال جاری 88 پروژه در دست اجرا داشتیم که به لطف پرودگار متعال در اول مهر ماه سالجاری تعداد 20 فضا تحویل و به بهره برداری رسیدند و مابقی نیز در حال اجرا هستند که انشالله تا پایان سال نیز تعدادی از این فضاها تحویل  می گردند . 
    در خصوص اعتبارات با پیگیرییهای انجام گرفته و عنایت مسئولین استانی و کشوری افزایش چشمگیری را داشته اند که اعتبار ملی از مبلغ 95 میلیارد ریال 275 میلیارد ریال و تعهدات خیرین از 165 میلیارد ریال به 200 ملیلیارد ریال افزایش یافته و اعتبارات استانی نیز از 200 میلیارد ریال به 256 میلیارد ریال افزایش داشته است.
   به لطف پرودگار متعال و عنایت خیرین معزز و بزرگوار در سالجاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز برگزار گردید و تعهدات نقدی و غیر نقدی خوبی صورت گرفته است و معادل 200 میلیارد ریال تعهدات خیرین مدرسه ساز بوده است و تا ماه آینده در آستانه بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در سطح استان همزمان با سراسر کشور هستیم .
    یکی از دغدغه های اصلی ما بحث استاندارد سازی فضای آموزشی بخصوص مدارسی که با بخاریهای نفت سوز گرم می شوند هست البته در سالجاری 32 میلیارد ریال جهت استاندارد سازی 40 باب فضا غیر ایمن اعتبار و تخصیص داشتیم و با عنایت استاندار محترم و ریاست محترم سازمان نوسازی مدارس کشور تفاهم نامه ای مبنی بر چیدن 1856 کلاس درس که با بخاریهای غیر ایمن گرم می شوند در شرف انعقاد است که انشاءالله پس از تخصیص اعتبار این موضوع تا پایان سال 98 بتوانیم تمامی کلاس های غیر استاندارد را ایمن سازیم . البته در اینجا ضروریست تمامی مدیران مدارس این موضوع را مدنظر داشته باشند که تمامی نکات ایمنی را رعایت نمایند و در این خصوص دستور العمل و بخشنامه هایی نیز در روزهای اخیر نیز ابلاغ شده و بخصوص مدارس غیر دولتی بایستی به این موارد توجه دقیق و خاص داشته باشند. 
    یکی از بهترین اقداماتی که در سال جاری صورت گرفته است بحث اجرای 69000 متر مربع ایزوگام پشت بام مدارس در سطح استان بوده و در حال اجرا می باشد که این طرح در تاریخ نوسازی مدارس بی سابقه بوده، به غیر از این تعمیرات    سرویس های بهداشتی که بصورت حاد بوده و موارد مشابه اجرا شده است. 
  با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و این اداره کل این طرح در تابستان سالجاری اجرا شده و طرح بسیار خوبی هم از لحاظ اوقات فراغت دانش آموزی و هم از لحاظ نگهداری مدارس بوده است . 
   با تلاشهای شبانه روزی همکارانم در اداره کل نوسازی مدارس و به لطف ایزدمنان 14 باب فضای آموزشی با 40 کلاس درس در ایام الله دهه فجر با اعتبار بالغ بر 140 میلیارد در حال به بهره برداری و افتتاح می شوند . 

لازم به توضیح است درغرفه  نمایشگاه عملکرد و کلیپی از دستاوردهای اداره کل نوسازی مدارس استان از طریق تلویزیون وویدئو پروژکتور برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته شد.

آخرین ویرایش در یکشنبه, 14 بهمن 1397 07:39
خواندن 760 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394