photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

اولین استخر چند منظوره دانش آموزی در سرابله ایلام افتتاح شد

اسفند 05, 1397 Hit: 794
اولین استخر چند منظوره دانش آموزی در سرابله ایلام افتتاح شد
در دومین روز از سفر وزیر آموزش و پرورش  ومعاون عمرانی وزیر به ایلام استخر چند منظوره شهدای دانش آموزی این استان در شهر سرابله به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام ، سید محمد بطحایی روز یکشنبه در آئین افتتاح این طرح اظهار داشت: تکمیل طرح های نیمه تمام فضاهای آموزشی کشور در اولویت این وزارتخانه است.
وی تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن این طرح ها را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.
بطحایی تصریح کرد: با توجه به کمبود نقدینگی کشور تکمیل استخر شهدای دانش آموزی استان ایلام یک کار بزرگ و قابل تقدیر است.
مدیرکل نوسازی مدارس استان  ایلام نیز در این آئین گفت: کلنگ این طرح در سال 90 با زیربنای یک هزار و 421 متر به زمین زده شد و برای تکمیل آن تا کنون 46 میلیارد ریال هزینه شده است
محمدرضا حیدری  افزود: این فضای ورزشی شامل استخر، سونا ،استخر خشک، سونای بخار، جکوزی آب گرم و سرد، کافی شاپ و سالن بدنسازی است.
عزیمت به شهرستان چرداول، بازدید از مدرسه، دیدار با معلمان و خانواده شهید فرهنگی در این شهرستان از جمله برنامه های سفر روز دوم بطحایی و هیات همراه به این استان است.

یگانه فرماندار چرداول در آئیین افتتاح استخر دانش آموزی سرابله گفت از اقدامات وکارهای خوب وماندگار مدیرکل جوان نوسازی مدارس استان ایلام وهمکارانش در بحث ایزوگام ، استاندارد سازی سیستم گرمایشی ، احداث و بازسازی وسالن ورزشی و تجهیزات فضاهای آموزشی در سطح شهرستان چرداول بصورت ویژه تقدیر وقدردانی کرد.

آخرین ویرایش در یکشنبه, 05 اسفند 1397 11:29
خواندن 794 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394