photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز منطقه چوار برگزار گردید

اسفند 26, 1397 Hit: 712
بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز منطقه چوار برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام ، بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز منطقه چوار با حضور خیرین، مسولین محلی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در این جشنواره که مصادف با روز بزرگداشت شهدا نیز بود، علی قربانی رییس اداره آموزش و پرورش منطقه چوار یاد و خاطره همه شهدا بویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز منطقه را گرامی داشت. ایشان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه خیرین نیازی به تقدیر و تشکر ندارد گفت: اما بنده به رسم ادب دست همه این عزیزان را به گرمی می فشارم. وی افزود: خیرین در راهی قدم گذاشته اند که معامله با خداست و کم نیستند افرادی که هرچند به لحاظ مالی متمکن نیستند اما همواره آموزش و پرورش را یاری می کنند. قربانی مشکلات مالی را میراث خانوادگی آموزش و پرورش عنوان کرد که از ابتدا تا کنون گریبان گیر نظام آموزشی بوده است. ایشان ابراز امیدواری کرد که به همت خیرین از بار این مشکلات کاسته شود.

حجت الاسلام میهن پرست امام جمعه چوار دیگر سخنران این مراسم نیز با اشاره به آیه قرآن در مورد خیرین که می فرماید«...و یسارعون فی الخیرات» افراد را به تعجیل در امر خیر ترغیب نمود. وی گفت: کسانی که در امر مدرسه سازی کمک کرده اند، این کار خیر به عنوان باقیات و صالحات برای آنها باقی خواهد ماند.

این برنامه با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری برگزار گردید و در پایان از افراد خیر حاضر در جشنواره با اهدا لوح سپاس تجلیل و قدردانی گردید.

خواندن 712 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394