photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

مهندس حیدری : مدارس سیل‌زده ایلام از هفته آینده بازگشایی می‌شوند/ ۵۰ مدرسه این استان دچار آسیب شدند

فروردين 20, 1398 Hit: 751
مهندس حیدری : مدارس سیل‌زده ایلام از هفته آینده بازگشایی می‌شوند/ ۵۰ مدرسه این استان دچار آسیب شدند

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام، با اشاره به حجم آسیب‌های وارد شده بر اثر سیل به فضاهای آموزشی این استان و تمهیدات انجام شده برای رفع آن، از بازگشایی مجدد مدارس طی هفته آینده خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام ، محمدرضا حیدری با اشاره به اقدامات انجام شده این اداره‌کل برای مناطق سیل‌زده اظهار کرد: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام بلافاصله پس از پایان بارش‌های اخیر در قالب کارگروهی میزان خسارات وارد شده بر فضاهای آموزشی سه شهرستان دره‌شهر، ماژین و سیروان را برآورد کرد و بر اساس این برآوردها، سیل هفته گذشته در مجموع به ۵۰ مدرسه این استان خسارت زده است.

وی ادامه داد: آسیب‌های وارده به مدارس، شامل آسیب دیدگی محوطه‌ها، تجهیزات، تخریب نمای داخل و بیرونی مدارس است که برآورد کارشناسان فنی میزان خسارت ریالی به این مدارس را در مجموع حدود ۱۶ میلیارد تومان اعلام کرد.

حیدری با اشاره به اینکه سیل اخیر در مناطق مختلف ایلام تلفات جانی نداشته است، تصریح کرد: اما در مجموع به بخش‌های زیادی از زیرساخت‌های استان خسارت وارد شده است.

وی بیان کرد: پس از بازدیدها و اقدامات انجام شده توسط اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام، فعالیت تمام دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده استان از هفته آینده آغاز خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام به تشریح اقدامات انجام شده پس از سیل، توسط این اداره کل پرداخت و گفت: پس از بازدیدها و اعلام خسارات وارده به مدارس سیل زده بلافاصله راهکارهای فوری برای حل مشکلات مدارس و آماده سازی برای بازگشایی مدارس در دستور کار قرار گرفت و مدارس آسیب‌دیده حاد در بخش ماژین و سیروان فقط به مدت سه روز به منظور آماده سازی تعطیل شد.

وی با اشاره به راهکارهای نوسازی مدارس برای تسریع در امر تحصیل دانش آموزان اظهار داشت: با توجه به آسیب مدرسه  3 کلاسه شهید صباحی روستای چم شیر یک فضای استیجاری تا پایان سال تحصیلی برای دانش آموزان اجاره شد. همچنین توزیع بسته آموزشی لوازم التحریر در بین دانش آموزان، از دیگر اقدامات بود.

این مقام مسئول اختصاص 2 کانکس (کلاس پیش ساخته) با تجهیزات آموزشی به روستاهای هوا دول و دره دول ماژین برای تسریع در امرآموزش دانش‌آموزان این روستاها و توزیع یک هزار بسته آموزشی را هم از دیگر اقدامات اعلام کرد.

خواندن 751 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394