photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

دیدار مجمع خیرین ونوسازی مدارس با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام

فروردين 26, 1398 Hit: 895
دیدار مجمع خیرین ونوسازی مدارس با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام

مدیر کل ومعاونین و کارکنان نوسازی مدارس و اعضا مجمع خیرین مدرسه ساز استان ایلام و شورای بانوان خیر، صدا وسیما در رابطه با برگزاری بیست ویکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان ایلام با نماینده ولی فقیه وامام جمعه ایلام دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام ، حیدری  با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و آغاز سال1398  ، در خصوص  کار های خیر واعتبارات استانی و ملی وخیرین  وتکمیل وتجهیز برخی از فضاهای رها شده ونیمه تمام وهمچنین خسارت وارده به تعداد50 مدرسه در سطح استان در حادثه سیل اخیرواستاندارد سازی و هوشمند سازی و احداث فضاهای آموزشی و همچنین ساخت نمازخانه مجهز در کنار مدارس احداثی وهمچنین در خصوص  مدارس خیرساز بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تحت زعامت مقام معظم رهبری در اقصی نقاط محروم استان مشغول به ساخت مدارس است و در حوزه خیرین مدرسه ساز رشد بسیار خوبی صورت گرفته  و الان مجمع خیرین مدرسه ساز بصورت پویا و فعال در سطح استان مشغول فعالیت می باشد

محمدرضا حیدری به خیرین مدرسه ساز استانی و موسسات خیریه  کشوری و برخی دیگر از خیرین گرانقدر نیز در خصوص مشارکت ساخت فضاهای آموزشی ، ضمن تشکر از اعضا مجمع خیرین استان و شورای بانوان توضیحاتی ارائه دادند.

حیدری در پایان از حاج آقای کریمی تبار  نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر ایلام برای ارائه توصیه های لازم در خصوص برگزاری  جشنواره استانی  که روز که در نیمه دوک خردادماه  در محل سالن امور تربیتی برگزار میشود دعوت به عمل آوردند..

 

در ادامه کریمی تبار  نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر ایلام ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه با ذکر احادیثی از امام جعفر صادق(ع)و امام حسین (ع) دراهمیت کار خیر انجام دادن به سخن پرداخت  ونیز  در خصوص ایجاد و احداث مساجد و نمازخانه در مدارس برای انجام فرائض دینی جوانان و نوجوانان در راستای فراگیری علم و دانش از اداره کل نوسازی مدارس و مجمع خیرین و شورای بانوان تقدیر و تشکر نمودند.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد کار خیر انجام دادن از عهده ی آدمهای عادی خارج است وتنها انسانهای خدایی که برای ذخیره آخرت خود به همنوعان خود کمک میکنند وبار سفر وتوشه آخرت خودرا با اعمال نیک وصدقه جاریه  تضمین میکنند بر می آید.

کریمی تبار در بخشی از سخنان خود در جمع خیرین گفت وقتی شما با ساختن مدارس جدید و نو با امکانات وتجهیزات روز دل دانش اموزان مدارس سنگی و کپری و کانکسی را شاد میکنید این معامله با خداست وقطعا فراهم کردن بستر فیزیکی تعلیم وتربیت برای  دانش آموزان مناطق محروم استان یکی از کارهای مهم وامری خداپسندانه است که اصلا نمیتوان بر روی آن قیمت گذاشت.

امام جمعه  ایلام گفت   هرجا که نیاز باشد برای این امر خیر و همچنین جشنواره های خیرین مدرسه ساز هم شرکت میکنم و هم  اگر لازم باشد در خطبه های نماز جمعه برای ترویج هرچه بیشتر مشارکت مردم در امر مقدس مدرسه سازی سخن خواهم گفت. 

آخرین ویرایش در دوشنبه, 26 فروردين 1398 08:37
خواندن 895 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394