photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور در سفر یک روزه به استان ، ضمن بازدیداز فضاهای آموزشی در مراسم تودیع ومعارفه شرکت کرد .

تیر 16, 1398 Hit: 992
معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور در سفر یک روزه به استان ، ضمن بازدیداز فضاهای آموزشی در مراسم تودیع ومعارفه شرکت کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام ، داریوش ورناصری طی سفریک  روزه به استان ایلام ، از چندین پروژه آموزشی و پرورشی در دست اجرای این استان بازدید کرد.

پروژه‌های 12 کلاسه حیات طیبه برکت 98 درصد پیشرفت فیزیکی، آموزشگاه 18 کلاسه  مسکن مهر شهرستان ایلام ، پروژه آموزشی  12 کلاسه خیرساز بنیاد برکت  در مرکز شهر شهرایلام با 75 درصد پیشرفت فیزیکی از جمله پروژه‌های در دست اجرایی بود که مورد بازدید معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور قرار گرفت.

ورناصری همچنین روند اجرای پروژه حیات طیبه  را نیز که شامل 30  کلاس درس در 2 فاز اجرا شده است، مورد بازدید قرار داد.

پروژه حیات طیبه ایلام  که 1 فاز آن 12 کلاس به همراه سالن نمازخانه وآزمایشگاه  تاکنون به بهره‌برداری رسیده و بقیه آن با پیشرقت 60 درصد هم اکنون در حال اجراست تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در جلسه تودیع محمدرضا حیدری مدیرکل قبلی و معارفه سرپرستی نصرت الله  رحیمی شرکت کرد وگفت : خوشبختانه این استان در اجرای سیاست‌ها و رویکردهای اصلی سازمان نوسازی مدارس کشور موفق عمل کرده و در زمینه جذب اعتبارات و کیفیت اجرای پروژه‌ها نیز عملکرد شایسته و قابل قبولی دارد.

وی دربخش دیگری از سخنان خود برای حیدری در انتصاب جدید آرزوی موفقیت کرد وبرای نصرت الله رحیمی که ازسوی  ریاست سازمان نوسازی مدارس کشور بعنوان سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام  منصوب گردیده ،  همه کارکنان و معاونین وکارشناسان را به ادامه همکاری وهماهنگی با وی توصیه و تاکید کرد.

ورناصری در بخشی دیگری از سخنان خود اهم فعالیتهای مهم وسیاستهای کلی سازمان و استانهاارا اینگونه بر شمرد  :

1-برچیدن بخاری های نفتی  تا پایان شهریور ماه  آن دسته از مدارسی که  گاز دارند ولی از بخاری نفتی استفاده میکنند.

2- عدم استفاده از مدارس خشتی و گلی که خوشبختانه در استان ایلام این موارد وجود ندارد.

3- تکمیل پروژه های نیمه تمام 

4- تکمیل پروژه های  نیمه تمام  مشارکتی توسط خیرین و دولت .

5 اهمیت مدرسه سبز  یکی از اولویتها و رویکرد های سازمان هست که شاخص ها وضوابط مدارس سبز بر اساس شیوه نامه ای که ظرف یک ماه آینده  استخراج و دراختیار استانها قرار خواهد گرفت.

6- صنعتی سازی  فنی حتما در دستور کار مهندسین سازه قرار گیرد

7- رعایت نکات فنی ومعماری ایرانی اسلامی و تحویل پروژه های تحویلی مهرماه پیگیری و تحویل دستگاه بهره بردار شوند تا بخش اعظمی از مشکلات فضاهای آموزشی استان  جهت  تسهیل در امر تعلیم وتربیت دانش اموزان فراهم گردد.

در ادامه مراسم مدیرکل آموزش و پرورش ورئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان - مدیرکل سابق وسرپرست جدید هر کدام با ایراد سخنانی گرمابخش مراسم تودیع و معارفه شدند.

ورناصری در پایان لوح سپاس از خدمات  ارزنده حیدری مدیرکل سابق وحکم انتصاب نصرت الله رحیمی رادر حضور مدعوین تقدیم  نمودند. 

سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام  نیز با همراهی نمودن معاون فنی و نظارت سازمان، گزارشی از پروژه های در دست اجرا، مشارکتی خیرین و وضعیت جذب اعتبارات استانی و ملی را تشریح نموده و به بیان مسائل و مشکلات پیش روی این اداره کل پرداخت.

نصرت الله رحیمی  اظهار داشت: قطعا راهکارها  وموارد ذکر شده فوق در دستور کار این اداره کل قرار خواهد گرفت وجمع‌آوری بخاری‌های نفتی و گازی غیراستاندارد از  مدارس مناطقی از استان که از نعمت گاز برخوردارند  وهمچنین تکمیل پروژه های خیرین و استانی  وصنعتی سازی فنی سازه های آموزشی  وپرورشی از جمله اموری مهمی است که مطابق با سیاستها و رویکردهای سازمان مرکزی در سال جاری در دستورکار جدی قرار خواهند گرفت .

خواندن 992 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394