photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

مهندس نصرت الله رحیمی گفت: برای اول مهر ۵ فضای آموزشی شهری و ۱۰ فضای آموزشی روستایی جمعا با 68 کلاس درس به فضا‌های آموزشی استان ایلام اضافه می‌شود.

مرداد 09, 1398 Hit: 1097
مهندس  نصرت الله رحیمی گفت: برای اول مهر ۵ فضای آموزشی شهری و ۱۰ فضای آموزشی روستایی جمعا با 68 کلاس درس به فضا‌های آموزشی استان ایلام اضافه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام ، رحیمی سرپرست نوسازی مدارس استان ایلام در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: برای مهر ماه پنج فضای آموزشی شهری با ۳۳ کلاس با زیربنای ۵هزار و ۸۷۳ متر مربع و ۱۰ فضای آموزشی روستایی با ۳۵ کلاس با زیربنای ۳ هزار و ۶۳۳ متر مربع داریم که جمعا حدود ۲ هزار و ۴۰ نفردانش آموز از این فضا‌های آموزشی بهرمند می‌شوند.

وی افزود: کل هزینه‌های صورت گرفته برای نوسازی و ساخت مدارس ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است که ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن توسط مشارکت خیرین ملی و استانی تامین می‌شود.

رحیمی بیان کرد: در خصوص هوشمند سازی مدارس ظرف ۶ سال گذشته ۳۰۸ فضای آموزشی در قالب ۷۴۵ کلاس با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام هوشمند شده است که شامل ۲۷ درصد فضای آموزشی استان است.

وی یادآورشد: در حوزه تجهیزات امسال نزدیک به ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تجهیزات خریداری شده است که شامل تجهیزات آموزشی، کلاسی، صندلی، هوشمند سازی، رایانه و چاپ گر است.

وی عنوان کرد: ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان سیستم سرمایشی در مناطق گرمسیر استان مثل دهلران و موسیان توزیع شده است.

رحیمی اضافه کرد: با توجه به تفاهم نامه میان استاندار محترم استان ایلام و رئیس محترم سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور قرار است که اعتباراتی جهت برچیدن بخاری‌های نفتی در سطح استان و جایگزین نمودن سیستم‌های گرمایشی استاندارد به استان تزریق می‌شود که خوشبختانه تا این لحظه حدود ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تامین و ابلاغ شده است.

رحیمی سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام ادامه داد:با عنایت و قول‌های مساعد که از طرف استاندار و سازمان مربوط داده شده در جهت تامین اعتبارات با یاری خداوند متعال کلیه بخاری‌های نفتی مدارسی که گازکشی شده اند بخاری نفتی آن‌ها برچیده و و سیستم‌های استاندارد جایگزین می‌شود.

خواندن 1097 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394