photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

مهندس رحیمی : حضور بانوان خیر در امر مدرسه‌سازی موجب تحرکی موثر در این عرصه و ترویج این فرهنگ است.

دی 30, 1398 Hit: 496
مهندس رحیمی :  حضور بانوان خیر در امر مدرسه‌سازی موجب تحرکی موثر در این عرصه و ترویج این فرهنگ است.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل نوسازی مدارس ایلام، نصرت‌اله رحیمی در دیدار با یکی از بانوان خیر مدرسه‌ساز استان، رفیعه کرمی، بیان کرد: نقش بانوان و خانواده در گسترش فرهنگ مدرسه‌سازی و تعامل حداکثری با نهادهای دولتی و خیریه‌های بانوان فعال در زمینه مدرسه‌سازی یکی از شاخصه‌های مهم  برای نهادینه کردن و ترویج مشارکت بانوان خیر و همسران آنهاست.

رحیمی اضافه کرد: بدون شک همراهی و مشارکت بانوان خیّر تحرک تازه و اثرگذاری را در کمک به فعالیت‌های شورای بانوان خیر مدرسه‌ساز استان پدید خواهد آورد.

در ادامه فرنگیس علیلیان مسئول شورای بانوان استان هدف از این دیدار را تجلیل از خانواده مرحوم کرمی از خیرین متوفی استان در آستانه سالگرد درگذشت این بزرگ مرد عنوان کردو گفت: نقش همسر مرحوم هم در برنامه‌های مذهبی و هم در عضویت شورای بانوان خیّر و امر مقدس مدرسه‌سازی  به ویژه در حوزه بانوان نقشی کاراست.

در ادامه رفیعه کرمی همسر مرحوم رفیعی، خیر مدرسه‌ساز، بیان کرد: کمک به امر مقدس مدرسه‌سازی در راه کسب علم و دانش برای آیندگان جامعه و در راه رضای خدا و باقیات و صالحاتی بوده که به نیابت از مرحوم کرمی صورت گرفته است.

گفتنی است؛ بانو کرمی به نیابت از همسر متوفی خود با حضور در بیست ویکمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز مبلغ 35 میلیون تومان به صورت نقدی برای امر مدرسه‌سازی تقبل و پرداخت کرد.

خواندن 496 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394