photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

سالن ورزشی زنده‌یاد «ناصر حجازی» به همت خانواده آن مرحوم و انجمن حامی با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان در ایلام افتتاح شد.

دی 30, 1398 Hit: 528
سالن ورزشی زنده‌یاد «ناصر حجازی» به همت خانواده آن مرحوم و انجمن حامی با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان در ایلام افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس ایلام، نصرت‌اله رحیمی در مراسم افتتاح سالن ورزشی زنده یاد ناصر حجازی از خانواده زنده‌یاد ناصر حجازی، به ویژه انجمن حامی و مشارکت خیرین، کارشناسان نظارت نوسازی مدارس و پیمانکار پروژه که برای ساخت چنین سالنی مشارکت وکمک کرده اند تشکر و ابراز امیدواری کرد که ساخت این فضا، مسبب کشف استعدادهایی خواهد بود که تاکنون به آن توجه نشده است.

وی در ادامه خواستار همکاری بیش از پیش خیرین در سطح استان و کشور شد تا با همکاری هم گامی هرچند کوچک، برای کاهش محرومیت‌های استان برداشته شود.

رحیمی در ادامه گفت: برای ساخت این سالن، اعتباری بالغ بر 900 میلیون تومان هزینه شده که  300 میلیون تومان آن توسط انجمن حامی و خانواده زنده‌یاد ناصر حجازی تقبل شده است و فرصتی مغتنم برای دانش آموزان دختر خواهد بود تا استعدادهای نهفته خود را به منصه ظهور برسانند.

رستم‌زاد مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام ساخت این سالن ورزشی دخترانه را ماحصل پیگیری‌های مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ایوان دانست و رغبت خیرین به ساخت چنین فضاهایی را نشان از نهادینه شدن این امر خداپسندانه در بین مردم عنوان کرد.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایوان بیان کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر با کمک خیرین توانسته‌ایم چندین فضای آموزشی را در شهرستان با مساعدت‌های اداره کل نوسازی مدارس ایلام به مرحله افتتاح برسانیم که این اقدامات محرکی برای پیشبرد اهداف است.

خانم دستوری، نماینده انجمن حامی بیان کرد: هدف این موسسه ،کمک به دانش آموزان مناطق محروم برای بروز استعدادهای بالقوه خود و یکسان‌سازی فضاهای ورزشی و آموزشی است تا هر دانش آموز از هر نقطه از کشور، از این امکانات برای رسیدن به اهداف عالی بهره ببرد.

خواندن 528 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394