photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و دکتر قلمچی 2مدرسه بنیاد قلم‌چی در چرداول و مهران استان ایلام افتتاح شد

بهمن 23, 1398 Hit: 503
با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و دکتر قلمچی 2مدرسه بنیاد قلم‌چی در چرداول و مهران استان ایلام افتتاح شد

دو مدرسه اهدائی بنیاد قلم‌چی در شهرستان‌های چرداول و مهران (209 و 210 امین مدارس ساخته و تکمیل شده در کشور)،روز دوشنبه 21 بهمن 98 با حضوردکتر نوذری ، معاون سیاسی امنیتی استاندار-  دکتر قلمچی و مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش وپرورش وفرماندار و امام جمعه ومجمع خیرین وشورای بانوان  وفرهنگیان ودانش آموزان وصدا وسیما وخبرنگاران افتتاح و میزبان تحصیل دانش آموزان شد.

 

 به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام ، نصرت اله رحیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام  گفت : مدرسه شهرک اسلامیه شهرستان‌ مهران با ظرفیت 180 دانش آموز و 540 مترمربع فضای آموزشی، در یک طبقه، شامل 6 کلاس درس، 5 اتاق اداری و یک سالن چندمنظوره با مشارکت بنیاد قلم‌چی ساخت آن تکمیل شده و در دو نوبت پذیرای 260 دانش آموز دختر در مقطع ابتدایی  است وبرای احداث وتکمیل آن مبلغ  18میلیارد و700 میلیون تومان هزینه شده است.

نصرت اله رحیمی  همچنین گفت  مدرسه بخش شباب سرابله در شهرستان چرداول که ظهر دوشنبه و ساعاتی پس از مدرسه مهران افتتاح شد، با ظرفیت 270 دانش آموز و 1514 مترمربع فضای آموزشی، در دو طبقه، شامل 9 کلاس درس، 2 اتاق اداری، کتابخانه، یک آزمایشگاه، یک سالن چندمنظوره به همراه زمین چمن مصنوعی ورزشی، پذیرای تحصیلی دانش آموزان دختر در مقاطع متوسطه اول و دوم شده است.

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام در ادامه اظهار داشت: تکمیل ساخت این مدارس تا حد زیادی در جبران کمبود فضای آموزشی شهرستان های مهران و چرداول تاثیرگذار است خصوصا اینکه  بهره برداری از این دوفضا بخش قابل توجهی از کمبود فضای آموزشی در این دوشهرستان را جبران خواهد کرد و حقیقتا ساخت این گونه مدارس با امکانات مناسب و به‌روز بسیار مهم است که نتیجه آن توسعه کمی و کیفی آموزشی و ایجاد انگیزه برای دانش آموزان و معلمان در امر آموزش و یادگیری در فضایی مجهز و مطلوب است.

وی افزود: برای صرفه جویی در مصرف انرژی در هر دو مدرسه تجهیزات به‌روز تعبیه شده است وهوشمندسازی کلاس‌های درس هر دو مدرسه در چرداول و مهران توسط بنیادعلمی آموزشی قلم‌چی(وقف عام) انجام شده است.

مسئول نمایندگی بنیادقلم‌چی در شهرستان سرابله نیز در ساخت این مدرسه مشارکت 10درصدی داشته است.

با احتساب این پروژه ها تاکنون، افتتاح و بهره برداری دویست ودهمین  مدرسه ساخت و تکمیل شده توسط بنیاد قلم‌چی به ثبت رسید.و به هر یک از دانش آموزان این دو مدرسه  توپ ورزشی از سوی بنیاد قلم‌چی اهدا شد.

لازم به توضیح است در آئین افتتاح این مدارس دکتر نوذری ، معاون سیاسی امنیتی استاندار-  دکتر قلمچی واقف و متولی بنیاد قلم‌چی و گروه اعزامی تهران همراه ایشان ونمایندگان قلمچی درسطح استان  و مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش وپرورش وفرماندار و امام جمعه ومدیران ومسئولان ادارات ونهادهای شهرستانهای مهران وچرداول ومجمع خیرین وشورای بانوان  وفرهنگیان ودانش آموزان وصدا وسیما وخبرنگاران حضور داشتند.

 

خواندن 503 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394