photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

جشنواره خیرین مدرسه ساز زرین آباد

اسفند 05, 1398 Hit: 568
جشنواره خیرین مدرسه ساز زرین آباد

به گزارش روابط عمومی اداره  کل نوسازی مدارس استان ابلام ، اولین جشنواره بیست و دوم خیرین مدرسه ساز در شهر زرین آباد دهلران در استان ایلام با حضور مدیر روابط عمومی و کارشناس مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان،بخشدار،شهردار ،شورای اسلامی شهر، نماینده امام جمعه ،روسای ادارت منطقه ،نماینده محترم صدا و سیما ،نماینده شورای بانوان و فرهنگیان و خیرین برگزار گردید.

درابتدای جلسه علی منصور زاده  ضمن تسلیت عروج ملکوتی مدیر کل فقید نوسازی مدارس استان مرحوم محمد رضا حیدری و تجلیل از خدمات ارزنده آن زنده یاد و تشکر از حضور مدعوین محترم در جشنواره توضیحاتی را در خصوص فعالیتهای سال گذشته خیرین منطقه ارائه نمودند.

منصور زاده کمک به مدرسه سازی را یک تجارت معنوی سودمند دانستند و افزودند مدرسه سازی تجارتی است که می تواند زندگی صدها کودک را بهبود ببخشد و در نهایت منجر به ساخت میهنی با صلابت تر و قدرتمند تر شود 

در ادامه آقای جوهری مدیر روابط عمومی و کارشناس مشارکتهای اداره کل نوسازی مدارس استان ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران اجرای برنامه ابراز امیدواری کرد امسال بیش از سنوات گذشته جشنواره های درون مدرسه ای و بیست و دومین جلسه خیرین مدرسه ساز در بخش های زرین آباد و سراب میمه اجرا گردد و از آمادگی اداره اداره کل نوسازی مدارس برای رفع محرومیت مناطق محروم خصوصا منطقه زرین آباد خبر داد و خطاب به حضار در جشنواره اظهار داشت : اداره کل نوسازی مدارس استان و اداره آموزش و پرورش با مشارکت شما خیرین و دغدغه مند بتوانند نقش خود را در این راه سخت اما شیرین ایفا کند و موجبات اعتلای فرزندان این سرزمین را فراهم آورد.

در این مراسم برنامه هایی شامل دکلمه دانش آموزان،سرود،تقدیر از خیرین سال قبل جشنواره ها اجرا گردید.در زمان برگزاری جشنواره ،اسامی تعدادی از خیرین مدرسه ساز یا خیرینی که در جشنواره های قبلی کمک نموده اند به صورت بنر در سطح شهر اطلاع رسانی شد.

لازم به ذکر است سایر جشنواره مدرسه ای و شهرستانی به جهت  رفاه و سلامت خیرین ودانش آموزان در رابطه با بیماری کرونا به سال آینده موکول شد.

آخرین ویرایش در سه شنبه, 06 اسفند 1398 08:42
خواندن 568 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394