photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

برگزاری جلسه شورای فنی در اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام

فروردين 27, 1399 Hit: 361
برگزاری جلسه شورای فنی در اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام ، جلسه شورای فنی در روز دو شنبه هفته جاری با حضور مدیرکل و معاونین وحراست و ناظرین وسرناظرین حوزه های دستگاه نظارت در ابنیه وبرق وتاسیسات و معماری و دفتر فنی - امور حقوقی و روابط عمومی  وبا رعایت فاصله اجتماعی  بر گزارشد.

ابتدای جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط مهندس رحیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام  شروع و ضمن تبریک سال نو، اعیاد شعبانیه و اشاره به سال جهش تولید که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده، همچنین گرامیداشت یاد و خاطره همکاران محترمی که سال گذشته به رحمت حق رفته اند (مرحوم مهندس حیدری، عبدالعظیم حاتمی نژاد، اسفندیار رشیدی) و طلب صبر برای خانواده این عزیزان و طلب صبر برای مهندس ناصریان جهت از دست دادن فرزندش وطلب مغفرت و آمرزش برای از دست رفتن والدین برخی از همکاران در سال 98 وتسلیت مجدد درگذشت آقایان{ حاج جمشید جعفریان وحاج حجت اله پورداود} خیرین مدرسه ساز واز پیمانکاران مجرب وخوب استان و دعوت به تقویت جو همدلی و تعامل درون خانوادگی و آرزوی همه خوبی ها برای همکاران ارجمند و خانواده های محترمشان به بیان اهداف سیاستگذاری شده توسط معاون محترم وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور پرداخته و بر اهمیت جذب خیرین نیک اندیش و اهمیت و سنگینی وظایف این حوزه در سال جاری همچنین اهمیت موضوع GIS ، مدرسه سبز و مکان یابی و عملیات مطالعات بازسازی 80 مدرسه سنگی و حجم کار ایجاد شده در سال جاری در تمامی حوزه ها از جمله حوزه مشارکتها، فنی و اجرایی در خصوص هدف گذاری برنامه ریزی شده به بحث و تبادل نظر با اعضاء محترم شورای فنی پرداخته که پس از ارائه نقطه نظرات توسط این عزیزان مقرر گردید:

  1. برگزاری کمیته  GIS جهت تدوین برنامه های عملیاتی تهیه لایه های اطلاعاتی
  2. با توجه به بند 5 مصوبه شماره 1 مورخ 23/1/99 شورای آموزش و پرورش استان مصوب گردید در خصوص اخذ اطلاعات از سایر دستگاه های مرتبط اهتمام لازم بعمل آید و با توجه به حمایت استاندار محترم از موضوع تسریع در پیگیری در نتیجه بخش بودن موضوع تاثیرگذار خواهد بود.
  3. در رابطه با مدرسه سبز ادامه فعالیت انجام شده توسط دفتر فنی محترم تا حصول نتیجه مدنظر قرار گیرد.
  4. مطالعات اولیه شروع شده در حوزه معاون محترم اجرایی و مسئول محترم دفتر فنی در رابطه با جمع آوری مدارس سنگی و بروزآوری اطلاعات شناسنامه ای مدارس سنگی جهت ویرایش نهایی و عملیاتی شدن بازسازی این مدارس در دستور جدی قرار گیرد.
  5. در رابطه با جذب نیروی امریه در رشته انرژی در سالجاری اقدام لازم بعمل آید.
  6. ارائه خدمات مدارس غیرانتفاعی از طریق سایت اداره کل و بصورت الکترونیکی در قالب میز خدمت بصورت جدی پیگیری شود.
  7. مطالعات مدرسه سبز جهت مدارس تخریب و بازسازی سال جاری از 6 کلاس به بالا نیز مدنظر قرار گیرد ضمن اینکه مقدمات مطالعات جهت مدارس یک و دو کلاسه در دو اقلیم گرم و سرد استان قابل تحسین می باشد.
  8. در صورت امکان جهت کلاس های کانکسی نیز معیار مدرسه سبز در نظر گرفته شود و به تجهیزات روز مجهز شوند.
  9. تعامل و همکاری در کلیه زمینه ها بین واحدهای داخلی سرلوحه کار قرار گیرد و در این راستا کل مجموعه تمام مساعی خود را در طبق اخلاص خواهند گذاشت.
  10. تاکید به انجام به موقع صورتجلسات عملیات اجرایی پروژه ها جهت پرهیز از دعاوی حقوقی آتی و کنترل موضوع توسط معاونین محترم اجرایی
  11. دوره های آموزشی خصوصاً در حوزه فنی و اجرایی و مرتبط با مأموریت سازمان در اولویت دوره های سال جاری قرار گیرد.
  12. در رابطه با احداث مدارس جدید با سازوکاری که ارائه خواهد شد قبل از برداشت زمین و مطالعات اولیه در دستور کار قرار گیرد و موضع با هماهنگی مسئول محترم حقوقی پیگیری شود.
  13. تاکید و تکرار موضوع رعایت ایمنی در پروژه های اجرایی این اداره کل در گزارشات فنی مدنظر قرار گیرد.
  14. با توجه ابلاغیه سازمان متبوع در خصوص احتساب سنوات خدمت همکاران چنانچه همکار محترم سنوات خدمت سربازی را جزء سنوات حساب نموده ملزم به پرداخت بیمه تأمین اجتماعی می باشد، در غیر اینصورت کل سنوات پرداخت شده یکجا از مطالبات وی کسر و سنوات نیز کسر خواهد شد.
  15. با توجه به مصوبه کمیته فنی مورخ 12/12/98 درخصوص تعیین تکلیف اسناد قطعی فاز دوم پروژه مجتمع شبانه روزی مقرر گردید موضوع در دستور کار تیم سه نفره انتخابی توسط معاون محترم اجرایی قرار گیرد در اولین فرصت این موضوع به نتیجه قطعی برسد در هر صورت نباید تعیین تکلیف قطعی بیش از دو هفته از این تاریخ مشمول مرور زمان گردد.
  16.  در خصوص تعیین تکلیف نظارت حوزه تاسیسات با توجه به جابجایی انجام گرفته در این واحد  مقرر گردید جلسه ای اختصاصی با حضور معاون محترم اجرایی و سرپرست محترم حراست جهت تعیین و تکلیف آن برگزار و نتیجه جهت یبررسی نهایی در اختیار مدیر کل قرار گیرد.
  17. موضوع کنترل سیستمی نقشه های طراحی شده توسط واحد محترم دفتر فنی مورد پیگیری جدی و اهتمام لازم قرار گیرد و گزارش ماهیانه در اختیار مدیرکل قرار گیرد.
  18. تقویت جو همدلی، تعامل، عدم بدبینی و ارائه تلاش های انجام گرفته و شفاف سازی در ابهامات احتمالی ایجاد شده در هر زمینه از وظایف همکاری همه عزیزان بوده و در این راستا همه همکاران دست به دست هم داده و فضایی منحصر به فرد را فراهم تا بیاری خداوند متعال اثر ماندگاری از جو همدلی و تعامل برای آیندگان به یادگار بگذاریم.

                                                     روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام 

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 27 فروردين 1399 08:14
خواندن 361 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394