photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

رشد ۷۲ درصدی میزان مشارکت خیرین مدرسه ساز در استان ایلام

ارديبهشت 24, 1399 Hit: 315
رشد ۷۲ درصدی میزان مشارکت خیرین مدرسه ساز در استان ایلام

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام، جلسه هم اندیشی جشنواره خیرین مدرسه ساز ایلامی های مقیم تهران و البرز با حضور مدیرکل نوسازی مدارس ایلام، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش استان و روسای مجامع خیرین استان و کارشناسان در محل سالن جلسات مجمع خیرین مدرسه‌ساز برگزار شد.

مدیر‌کل نوسازی مدارس استان ایلام در این جلسه ضمن عرض خیرمقدم و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: برابر بخشنامه ارسالی از سوی سازمان مرکزی مقرر است در 6 ماهه اول سال‌جاری همه استان‌ها همایش هم‌استانی‌های مقیم تهران را برگزار کنند؛ در این راستا اداره کل نوسازی مدارس و آموزش وپرورش و مجمع خیرین و شورای بانوان استان، هماهنگ و همراه باهم برای جذب حداکثری مشارکت خیرین مدرسه‌ساز از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و به حول وقوه الهی این همایش با رایزنی‌های صورت گرفته و توان و پتانسیل همه نیروها و مسئولان ارشد استان مقرر است در نیمه دوم مرداد‌ماه سال‌جاری در محل سالن همایش جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شود. 

رحیمی در این جلسه گفت طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته با کمک گرفتن از خیران ملی و استانی عملیات تخریب و بازسازی 80 مدرسه سنگی با 180 کلاس درس باصرف هزینه‌ای بالغ‌بر 500 میلیارد ریال پس از عقد تفاهم‌نامه بین سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و استاندار ایلام آغاز خواهد شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام گفت: امسال در مجموع عملیات احداث و تکمیل 130 فضای آموزشی و ورزشی استان با 384 کلاس درس و زیربنای 56 هزار مترمربع با اعتبار یک هزار و 30 میلیارد ریال انجام خواهد شد.

در‌ادامه اعضای حاضر درجلسه پیشنهادات و نقطه نظراتی را برای برگزاری هرچه باشکوهتر این همایش ارائه دادند.  

استان ایلام دارای 1125 فضای آموزشی است و بیش از 95 هزار دانش آموز در حال تحصیل دارد.

خواندن 315 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394