photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

احداث پنج هنرستان جدید در ایلام مورد نیاز است

تیر 08, 1399 Hit: 327
احداث پنج هنرستان جدید در ایلام مورد نیاز است

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام ، نصرت‌اله رحیمی روز یکشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز ایلام اظهار داشت: هم اینک تنها سه هنرستان در مرکز استان فعالیت دارد که این مراکز آموزشی جوابگوی نیازهای دانش‌آموزان علاقه‌مند به رشته‌های فنی نیست.

وی یادآور شد: اعتبار لازم برای ساخت هنرستان در مناطق مختلف این استان خصوصا شهرستان‌ها به منظور رفع نیاز آموزشی دانش‌آموزان علاقه‌مند پیش‌بینی می‌شود.

وی همچنین در خصوص وضعیت کمبود فضاهای ورزشی دانش‌آموزی در استان گفت: یک استخر دانش‌آموزی برای اولین بار در استان سال گذشته به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی تکمیل ۲ باب استخر دیگر نیز در شهرستان‌های ایلام و مهران در حال پیگیری است هرچند تکمیل استخر دانش‌آموزی مهران تاکنون ۲ مرحله به مناقصه گذاشته شده ولی هیج پیمانکاری اعلام آمادگی نکرده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام در زمینه وضعیت سالن‌های ورزشی دانش‌آموزی در استان با اعلام اینکه بتازگی ۲ باب به بهره‌برداری رسیده است، افزود: تا اول مهرماه نیز ۲ سالن ورزشی دیگر در شهرستان‌های ایلام و دره‌شهر به بهره‌برداری خواهد رسید و  همچنین تکمیل سه سالن ورزشی دانش‌آموزی نیز امسال در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین از بهره‌برداری ۱۰ زمین چمن مصنوعی مستقر در مدارس همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مناطق مختلف این استان خبر داد و گفت: در این زمینه حدود ۴۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

۱۰۰هزار دانش آموز در استان ایلام در مقاطع مختلف به تحصیل اشتغال دارند.

خواندن 327 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394