photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

آئین کلنگ‌زنی 2 فضای آموزشی با مشارکت 24 میلیارد ریالی بنیاد علوی در شهرستان ملکشاهی برگزار شد

آذر 12, 1399 Hit: 300
آئین کلنگ‌زنی 2 فضای آموزشی با مشارکت 24 میلیارد ریالی بنیاد علوی در شهرستان ملکشاهی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام ، با حضور رضایی مشاور استاندارومدیرکل نوسازی مدارس و فرماندار و نماینده بنیاد علوی  وروحانیت وفرماندهان نظامی وانتظامی ومسئولین شهرستان ملکشاهی کلنگ زنی ۲مدرسه با ۴ کلاس درس وبازیربنای ۲۸۶ مترمربع با مشارکت بنیاد علوی وبا رعایت تمام پروتکل های بهداشتی انجام شد.
مهندس رحیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان در این مراسم گفـت: با رایزنی وپیگیریهاو مساعدت استاندار ایلام و مشارکت صد درصدی بنیاد علوی مقرراست که این فضاها در سالجاری و برای سال تحصیلی جدید به بهره برداری برسد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام اضافه کرد مدت  پیمان احداث این دوفضا 5 ماه شمسی میباشد و هزینه کامل ساخت بمبلغ 24 میلیارد ریال پیش بینی شده است که بصورت صد درصد توسط بنیاد علوی تقبل شده است.

رحیمی اضافه کرد این دوفضا در راستای طرح تخریب وبازسازی  مدارس سطح استان بوده که مدرسه 1 کلاسه روستای ملگ آباد و مدرسه 3 کلاسه  در روستای گنبد پیر محمد شهرستان ملکشاهی هم به یاری خداوند متعال دارای مدارس استاندارد ودارای استحکام با تجهیزات به روز برای شروع سال تحصیلی 1400 خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: دراستان ایلام 1200 فضای آموزشی با 95 هزار دانش آموز مشغول به تحصیل هستند..

خواندن 300 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394