photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

۱۵ فضای آموزشی جایگزین مدارس کانکسی ایلام شد

شهریور 21, 1402 Hit: 85
۱۵ فضای آموزشی جایگزین مدارس کانکسی ایلام شد

"جلال حمره" پیش از خطبه های نماز جمعه در بین‌نمازگزاران ایلامی، اظهار کرد: همچنین در این مدت استانداردسازی سیستم گرمایشی ۴۰۰ مدرسه با یک هزار و ۲۰۰ کلاس درس و اعتبار ۳۷۰ میلیارد ریال انجام شده است.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام ساخت، تعمیر آبخوری و سرویس بهداشتی ۶۰ فضای آموزشی با ۲۳۰ کلاس درس به مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال را از دیگر فعالیت‌های اجرایی در این مدت برشمرد.

وی اظهار کرد: علاوه بر این عایق رطوبتی پشت بام مدارس به متراژ ۱۸۰ هزار متر مربع با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال و آسفالت محوطه مدارس به میزان ۲۰ هزار متر مربع به مبلغ ۸۰ میلیارد ریال نیز انجام شده است.

حمره با ذکر اینکه در برنامه سفر اول ریاست محترم جمهور ۲ باب استخر در شهرستان‌های ایلام و مهران مصوب شد که استخر ایلام در مهر ۱۴۰۲ و استخر مهران در آبان ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسند، افزود: همچنین در این سفر ۳۷ طرح آموزشی مصوب که ۳۲ مورد آن تاکنون به بهره‌برداری رسیده است.

به گفته وی، در راستای ساماندهی مدارس در مسیر تردد زوار اربعین حسینی (ع) نیز تعمیرات اساسی و جزئی ۳۰ مدرسه در مسیر شهرهای مسیر تردد زوار، خرید سیستم‌های سرمایشی و آبسردکن به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال و توزیع بین مدارس مسیر اربعین و توزیع موکت و فرشینه بین مدارس مسیر اربعین انجام گرفته است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام شاداب سازی و بهسازی ساختمان و تجهیزات مدارس در طرح شهید "عجمیان" با همکاری آموزش و پرورش، گروه‌های جهادی و نیروهای داوطلب مردمی به تعداد ۲۵۰ مدرسه را از دیگر اقدامهای انجام شده عنوان کرد.

، بیش از یک هزار و ۳۰۰ فضای آموزشی در ایلام فعال است.

خواندن 85 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394