photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

پیام تبریک مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام به‌مناسبت هفته دفاع مقدس

شهریور 31, 1402 Hit: 102
پیام تبریک مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام  به‌مناسبت هفته دفاع مقدس

پیام تبریک مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام  به‌مناسبت هفته دفاع مقدس

 
 
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل نوسازی مدارس استان ایلام: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
 
متن پیام به شرح ذیل آمده است.
 
دفاع مقدس، نام ‏آشناترین واژه در قاموس حماسه ‏های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‌های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.
 
زیباترین فصل این فرهنگ، خالقان این حماسه عظیم ‏اند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدّسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود.
 
هفته دفاع مقدس فرصتی است برای یادآوری و بازشناسی حماسه عظیمی که فرزندان برومند این مرز و بوم خلق کرده و قدرت پوشالی سلطه‌گران را با اراده‌ای مستحکم و ایمانی راسخ به شکست کشانده و یکی از عبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر را ثبت کردند.
این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز، باید برای همیشه زنده بماند و هدایت‌بخش نسل‌های بعدی این سرزمین و حتی ملت‌های آزاده منطقه و جهان قرار گیرد، چه اینکه امروزه بسیاری از آزادگان منطقه با الگوگیری از رشادت‌هایی که رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشتند، در مقابل آمریکای جنایتکار و اذنابش ایستاده و مشق مقاومت می‌نمایند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام شهیدان و شهدای هشت سال دفاع مقدس، فرا رسیدن این هفته را به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، تبریک و تهنیت عرض میکنم
 
جلال حمره
 
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام
آخرین ویرایش در جمعه, 31 شهریور 1402 06:39
خواندن 102 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394