photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

عملیات ساخت مجتمع آموزشی شهدای هسته‌ای آبدانان با حضور وزیر کشور آغاز شد

آذر 24, 1402 Hit: 36
عملیات ساخت مجتمع آموزشی شهدای هسته‌ای آبدانان با حضور وزیر کشور آغاز شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی ایلام ، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام در حاشیه این مراسم گفت: این مجتمع شامل مدرسه ۶ کلاسه متوسطه اول، مدرسه ۶ کلاسه متوسطه دوم، سالن ورزشی، سالن چند منظوره، سرویس بهداشتی، سرایداری و محوطه تجهیزات است.

 
"جلال حمره" افزود: این مجتمع در زمینی به مساحت سه هزار و ۲٠٠ متر مربع زیر بنا احداث خواهد شد.
 
"احمد وحیدی" وزیر کشور در این آئین با گرامیداشت یاد و خاطره دانشمند شهید هسته‌ای رضایی نژاد، گفت: تلاش در جهت حفظ نام و یاد شهدا از مهمترین اولویت‌ها است.
 
وی اظهار کرد: امید است دانش‌آموزنی که در این مرکز تحصیل می‌کنند راه این شهید والامقام را ادامه دهند.
 
وزیر کشور در ادامه سفر به شهرستان آبدانان به همراه استاندار ایلام و جمعی از مسئولان استانی و کشوری در منزل شهید داریوش رضایی نژاد حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.
 
وحیدی در این دیدار با بیان اینکه بسیار خرسندم که در منزل شهید رضایی‌نژاد حضور پیدا کردیم، اظهار کرد: شهید رضایی نژاد گل سرسبد این شهر است.
 
وی خطاب به پدر شهید رضایی‌نژاد، گفت: این شهید عزیز خدمات ارزنده ای به نظام ارایه کرده و به شما پدر و مادر این شهید بزرگوار افتخار می کنیم که چنین فرزندی را برای ایران تربیت کردید.
 
وزیر کشور تصریح کرد: پرتوهای انقلاب از خانه‌های معظم شهدا بیرون می‌زند، خانواده های شهدا در عمل نشان دادند که پای نظام و انقلاب هستند.
 
شهید داریوش رضایی‌نژاد از دانشمندان هسته‌ای کشور در تاریخ ۱ مرداد ۱۳۹۰ توسط ایادی استکبار و سرویس جاسوسی اسرائیل(موساد) در درب منزل خود به فیض شهادت نائل شد.
 
همچنین در ادامه سفر وزیر کشور به شهرستان آبدانان مدرسه ۶ کلاسه ارمو دره‌شهر با نام زنده یاد مسعود آروین با صرف ۹۰ میلیارد ریال اعتبار و مشارکت انجمن حامی دانش آموختگان دبیرستان دانشگاه ملی (ایران) و زیربنای ۵۶۰ متر مربع به بهره برداری رسید.
 
بیش از یک هزار و ۳۰۰ واحد آموزشی در ایلام وجود دارد.
آخرین ویرایش در جمعه, 24 آذر 1402 05:47
خواندن 36 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394