photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

استخر دانش‌آموزی شهدای غواص ایلام دهه فجر فعال می‌شود

بهمن 11, 1402 Hit: 68
استخر دانش‌آموزی شهدای غواص ایلام دهه فجر فعال می‌شود

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از شروع فعالیت استخر داتش آموزی شهدای غواص همزمان با دهه فجر در ایلام خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس استان ایلام ، جلال حمره در حاشیه ی بازدید اصحاب رسانه از استخر دانش آموزی ایلام،اظهار داشت: این پروژه یکی از مصوبات رییس جمهور است که قرارداد آن در اسفند سال 1400 منعقد شد.

مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس ایلام با بیان اینکه پروژه مذکور با اعتبار 53 میلیارد تومان در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد،خاطرنشان کرد: این مجموعه یکی از استانداردترین استخرهای استان است که امکانات لازم جهت برگزاری مسابقات دانش آموزی در سطح ملی نیز در این مجموعه فراهم شده است.

وی با بیان اینکه استخر مذکور به صورت دو کاسه برای دانش اموزان و بزرگسالان طراحی شده است افزود:تلاش شده محیطی کاملا ورزشی و ایمن جهت استفاده فرهنگیان و دانش آموزان در این استخر فراهم شود.

حمره با اشاره به مساحت یکهزار و 647 متر مربعی این پروژه خاطرنشان کرد:در کنار این پروژه زمین چمن دانش آموزی و همچنین یک زمین ذخیره نیز جهت استفاده ایجاد شده است.

وی در پایان با بیان اینکه در تلاشیم این مجموعه به یک دهکده المپیک دانش آموزی تبدیل شود،خاطرنشان کرد:یک مجموعه رفاهی جهت اسکان نیز در نظر گرفته شده است.

افتتاح دبیرستان 12 کلاسه شهر ایوان همزمان با دهه فجر 

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان ایلام از افتتاح دبیرستان 12 کلاسه شهر ایوان همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

جلال حمره در ادامه از مدرسه 12 کلاسه شهرستان ایوان نیز بازدید داشت و در جمع خبرنگاران گفت:این مجموعه آموزشی به همت خیر نیک اندیش در محیطی به مساحت2400 متر مربع ساخته شده و آماده بهره‌برداری است.

وی معماری به‌کار رفته در این پروژه را مطابق با استانداردهای جهانی خواند و تصریح کرد:رعایت اصول ساختمان سبز به منظور حفظ و حراست از محیط زیست از اقدامات قابل ذکر در احداث این مدرسه می‌باشد.

حمره استفاده از پنل‌های خورشیدی به منظور بهره گیری از نور طبیعی و صرفه جویی در انرژی، احداث پارکینگ دوچرخه و هم‌چنین نصب سایه‌بان را از دیگر تمهیدات بکار رفته در طراحی و ساخت این مدرسه 12 کلاسه عنوان کرد.

وی گفت:همچنین مدرسه 6 کلاسه روستای هفت چشمه از مصوبات سفر رییس جمهور بوده با یکهزار و 27 متر مربع با اعتبار 15 میلیارد تومان نیز در این ایام مبارک به بهره برداری می رسد.

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 11 بهمن 1402 19:42
خواندن 68 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394