photo10686060676

سه شنبه, 11 مرداد 1401 08:31

مدرسه استاندارد برای آموزش دانش آموزان اوتیسمی و استثنایی در ایلام وجود ندارد مطلب ویژه

نوشته شده توسط 

مدیرکل نوسازی مدارس استان در ادامه گفت: استان ایلام ۵۷۰ دانش آموز استثنایی و تعدادی هم اوتیسمی دارد ولی مدرسه استاندارد برای آموزش این دانش آموزان وجود ندارد.

وی افزود: ایلام ۱۲۰ مدرسه سنگی دارد که بایستی تخریب شوند که در بحث تجهیزات مدارس اکثرا فرسوده و از رده خارج هستند که مقدار خریداری شده در سال جدید جوابگوی نیاز حداقلی آموزش و پرورش نیست، (که در پاسخ این مطلب  وزیر گفت که از استاندار تقاضا افزایش اعتبار بیشتری در این مورد خواهند کرد که در بحث اعتبارات عمرانی سهم آموزش و پرورش از کل اعتبارات استانی حداقل ۶ درصد باید باشد و این درصد در سطح کشوری جهت افزایش پیگیری شود.)

مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام در پویش ملی آجر به آجر صحن حرم، مدرسه‌ام گفت: استان ایلام با توجه به کمترین جمعیت در بین استان‌ها در رتبه سوم قرار دارد.

لازم به ذکر است که امروز وزیر آموزش‌ و پرورش در ایلام به جمع پویش ۶ هزار نفری ایلامیان در پویش ملی صحن حرم، مدرسه‌ام ویژه استان ایلام پیوست.

خواندن 154 دفعه آخرین ویرایش در چهارشنبه, 12 مرداد 1401 19:12

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394