photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

44مدرسه از شهرستانهای دهلران و آبدانان در سيل اخير خسارت ديدند

ارديبهشت 01, 1395 Hit: 1819
44مدرسه از شهرستانهای دهلران و آبدانان در سيل اخير خسارت ديدند

مدير كل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس ايلام از وارد شدن خسارت سيل اواخر هفته گذشته اين استان به 44مدرسه در شهرستان هاي دهلران و آبدانان خبر داد.

 
            

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام سعيد هژبري روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين خسارت كه بيشتر در مدارس دهلران است شامل تخريب ديوار محوطه دو فضاي آموزشي، آسيب ديدگي ايزوگام، اندود گچ و خاك، نقاشي ساختمان ها و آبگرفتگي محوطه اين فضاهاي آموزشي است.82042240-70664056[1].jpg
وي برآورد ميزان خسارت وارد شده به اين مدارس را 20 ميليارد و 500 ميليون ريال اعلام كرد و گفت:هشدارهاي پيشگيرانه قبل از سيل به آموزش و پرورش ايلام اعلام شد و خوشبختانه با رعايت آن ها به نحو چشمگيري در ميزان كاهش خسارت ها تاثير داشته است.
وي با بيان اينكه در سيل آبان ماه پارسال نيز 210 مدرسه اين استان دچار خسارت شدند گفت: از اين تعداد به 162 فضاي آموزشي خسارت جزيي از قبيل آبگرفتگي، آبزدگي و تخريب ايزوگام وارد شده، 32 مدرسه دچار تخريب ديوار و ورود سيلاب شده و تجهيزات و تاسيسات 16 مدرسه نيز آسيب جدي ديدند.
هژبري ميزان خسارت سيل وارد شده به مدارس اين استان در سال گذشته را 70 ميليارد ريال برآورد كه به ستاد بحران استان و نوسازي مدارس كشور ابلاغ شده است.
بارندگي شديد و بي سابقه روزهاي ششم و هفتم آبان ماه پارسال و 26 و 27فروردين ماه امسال باعث وقوع سيل، آبگرفتگي منازل مسكوني، واحدهاي تجاري و مكان هاي عمومي شهر ايلام و وارد آمدن خسارت هنگفت به شهروندان و كشاورزان شد. 

خواندن 1819 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394