photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

حضور مدیرکل نوسازی در مراسم تجلیل از معلمان ماندگار استانی در استان ایلام

ارديبهشت 13, 1395 Hit: 1827
حضور مدیرکل نوسازی در مراسم تجلیل از معلمان ماندگار استانی در استان ایلام
مراسم تجلیل از معلمان ماندگار استانی در استان ایلام باحضور مهندس هژبری مدیرکل نوسازی مدارس
 
مديركل آموزش و پرورش ايلام خبر داد: پوشش 99/88درصدی دوره ی ابتدایی در استان
 
مديركل آموزش و پرورش ايلام گفت: معلمان سرمایه ی مادی زیادی ندارند ولی بزرگترین سرمایه ی کشور که همان نیروی انسانی و مغزهای متفکر هست را در اختیار دارند.
 
 

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان ایلام، علي بيرانوند روز يكشنبه در آيين بزرگداشت روز معلم در محل مجتمع فرهنگيان شهر ايلام گفت: کمتر شغلی پیدا می شود که مجموعه ای از صفات خداوند را به صورت یک جا در خود داشته باشد و معلم با صبوری تمام آنچه را که اندوخته در اختیار دانش آموزان و نسل آینده ساز جامعه قرار می دهد. به همین خاطر معلمی جلوه ای از صفات خداوند سبحان می باشد. ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که سخن گفتن از معلم در واقع سخن گفتن از عشق است افزود: معلمان سرمایه ی مادی زیادی ندارند ولی بزرگترین سرمایه ی کشور که همان نیروی انسانی و مغزهای متفکر هست را در اختیار دارند. وی با گرامی داشت یاد و نام استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم افزود: در سال تحصيلي جاري سعي شده با پوشش حداكثري دانش آموزان مقطع ابتدايي از بازماندگي تحصيلي دانش آموزان جلوگيري شود. وي ادامه داد: افزايش پوشش تحصيلي دانش آموزان تا جايي بوده كه تلاش براي جذب دانش آموزان عشاير كوچ رو مهمان و دانش آموزان مناطق دور افتاده روستايي انجام شده است. مديركل آموزش و پرورش ايلام يادآور شد: خوشبختانه در سال تحصيلي جاري هيچ مدرسه اي در استان فاقد معلم نبوده در حالي كه در برخي استان ها بازماندگي تحصيلي در مقطع ابتدايي درصد بالايي دارد.  وي همچنين به استعدادهاي دانش آموزان اين استان اشاره كرد و گفت: در المپياد سلول هاي بنيادين كه به تازگي در استان برگزار شد، با وجود تعداد محدود دانش آموزان شركت كننده از اين استان، هفت نفر از این عزیزان توانستند برای استان مقام بیاوردند. در پایان این برنامه از معلمان ماندگار استانی باحضور معاون سیاسی وامنیتی استانداری وهرسه نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی ومدیران کل نوسازی مدارس وآموزش وپرورش وفرماندها ن نظامی وانتظامی واصحاب رسانه با لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

آخرین ویرایش در دوشنبه, 13 ارديبهشت 1395 09:05
خواندن 1827 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394