photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

جلسه هماهنگی تأمین اعتبار پروژه های آموزشی با حضور مدیران کل نوسازی مدارس وآموزش وپرورش و روسای مناطق

مرداد 10, 1395 Hit: 1567
جلسه هماهنگی تأمین اعتبار پروژه های آموزشی  با حضور مدیران کل نوسازی مدارس وآموزش وپرورش و روسای مناطق

جلسه هماهنگی تأمین اعتبار پروژه های عمرانی نوسازی مدارس با حضور مدیران کل نوسازی مدارس وآموزش وپرورش و روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستانها ومناطق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس، در این جلسه که در محل سالن جلسات اداره کل نوسازی مدارس استان تشکیل گردید هژبری گفت: از آنجائیکه آموزش و پرورش یکی از دستگاههای کلان کشوری بوده و با بیشترین فضا و جمعیت تأثیر فراوانی در رشد و توسعه کشور دارد، ایشان در روزهای جاری تأمین اعتبار پروژه های عمرانی را یکی از اولویت های اساسی خود دانست و گفت با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و روسای ادارات آموزش و پرورش در جلسات هماهنگی فرمانداران نسبت به پیگیری اعتبار مدارس نیمه تمام ، تعمیرات و تجهیزات مدارس اقدام خواهد شد . ایشان یادآوری نمود که با برنامه ریزی و اولویت گذاری انشاء الله بتوانیم نسبت به تکمیل 17 پروژه نیمه تمام و بهره برداری از آنها در طول سال 95 اقدام نمائیم.

IMG_2506 [1024x768].JPG

مدیرکل آموزش و پرورش دراین جلسه بیان نمودند که باهماهنگی فرمانداران نیازهای آموزش وپرورش از حیث فضا و تجهیزات مورد پیگیری جدی قرار گیرد و در کمیته های برنامه ریزی شهرستانها روسای مناطق حضور فعال و مستمر داشته باشند. همچنین هژبری گفت: نظر به تأکید استاندارد محترم مبنی بر اولویت تأمین اعتبار پروژه های آموزشی در استان حداقل کف اعتبارات سهم نوسازی مدارس 8 درصد در کلیه شهرستانها رعایت شود. این در حالی است که میانیگین سهم اعتبارات نوسازی مدارس ما در کشور 5/12 درصد از کل اعتبار استانها می باشد و برای رسیدن به سهم میانگین کشوری تلاش و پیشگیری زیادی بایستی صورت گیرد. میزان اعتبارات سهم نوسازی مدارس در سال 94 معادل 73250 میلیون ریال بود که 45 درصد آن شامل ماده 180 بوده که تخصیص آن صفر بوده و عملاً حاصل نگردید. 

خواندن 1567 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394