photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

کلنگ ساخت مدرسه 6کلاسه مشارکتی بانک آینده در ایلام به زمین زده شد

شهریور 23, 1395 Hit: 1821
کلنگ ساخت مدرسه 6کلاسه مشارکتی بانک آینده در ایلام به زمین زده شد

کلنگ ساخت مدرسه مشارکتی بانک آینده روز یکشنبه در آستانه عید سعید قربان با حضور استاندار ایلام، مسئولان بانک آینده و جمعی از مدیران در شهر ایلام به زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام ،عضو هیات مدیره و ناظر حوزه اعتبارات مرکزی بانک آینده در حاشیه این آیین گفت: 15 مردادماه امسال سومین سالگرد تاسیس این بانک بود که در جشن شهروندی این بانک با مشارکت کارکنان تصمیم به ساخت مدارس مشارکتی گرفته شد.IMG_3381 [800x600].jpg
ناصر کریمی بیان کرد: این بانک پس از برنامه ریزی ساخت هشت مدرسه را در هشت نقطه کشور در نظر گرفت که امروز و در آستانه عید سعید قربان عملیات ساخت آنها بصورت همزمان آغاز می شود.
وی اظهار کرد: بانک آینده برای ساخت هر مدرسه پنج میلیارد ریال و در مجموع 40 میلیارد ریال مشارکت می کند و پیش بینی می شود این مدارس سال آینده مورد بهره برداری قرار بگیرند.
وی از اهتمام جدی این بانک برای مشارکت و همراهی دولت در مسئولیت های اجتماعی خبر داد و گفت: بانک آینده علاوه بر ساخت در تجهیز این مدارس نیز مشارکت خواهد کرد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام نیز در این خصوص گفت: این مدرسه ابتدایی شش کلاسه بازیربنای یک هزار و 222 متر مربع احداث و در مجموع 16 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای اتمام عملیات ساخت نیاز داشته که پنج میلیارد آن توسط بانک آینده تامین خواهد شد.IMG_3383 [800x600].jpg
سعید هژبری اضافه کرد: این مدرسه در ضلع غربی شهر ایلام و در جوار مسکن مهر احداث شده که با بهره برداری از آن مشکل دسترسی ساکنان این منطقه به فضای آموزشی رفع می شود.
وی با بیان اینکه اکنون 76 طرح آموزشی با 54 هزار متر مربع زیربنا در استان در دست ساخت است، افزود: IMG_3436 [800x600].jpg

از این تعداد 43 مدرسه با 24 هزار متر مربع زیربنا با مشارکت افراد خیر در حال احداث است.
وی ابراز امیدواری کرد با بهره برداری از این فضاها سرانه استاندارد آموزشی برای دانش آموزان مناطق مختلف این استان فراهم شود.
100 هزار دانش آموز در استان ایلام مهرماه امسال سال تحصیلی جدید را آغاز می کننند.

آخرین ویرایش در سه شنبه, 23 شهریور 1395 07:23
خواندن 1821 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394