photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

برگزاری کلاس آموزشی امر به معروف ونهی از منکر در محل نمازخانه اداره کل

آبان 01, 1395 Hit: 1644
برگزاری کلاس آموزشی امر به معروف ونهی از منکر در محل نمازخانه اداره کل

یک دوره آموزشی تحت عنوان امربه معروف ونهی از منکر و مباحث احکام هر روز در بین نمازجماعت ظهر وعصر توسط حاج آقای کریمیان از حوزه علیمه استان  در محل نمازخانه اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام برگزار میشود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام ،  کریمیان بابیان اینکه قرآن کریم یکی از صفات برجسته مؤمنان را امربه معروف و نهی از منکر بیان می کند، افزود: خدمت بی منت به مردم در سازمان بزرگ ترین معروف و ایجاد نارضایتی در مردم از عملکرد سازمان بزرگ ترین منکر است.IMG_8750 [800x600].jpg
وی ادامه داد: در قرآن کریم بر اهمیت ترویج فریضه دینی امربه معروف و نهی از منکر تأکید شده است و در صورت عملی کردن و اجرای صحیح امربه معروف و نهی از منکر زمینه برای نهادینه شدن عدالت در همه حوزه ها فراهم خواهد شد.
کریمیان  بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر تنها باید برای خدا و با هدف اصلاح جامعه باشد و شخصی که این کار را انجام می دهد، حتی از نفس خود هم نباید تأثیر بگیرد.
در این کلاسها پس از بررسی نحوه اجرای این فریضه مهم  با موضوع امربه معروف نهی از منکر و نماز و احکام وهمچنین  براهمیت حضور کلیه کارکنان در نماز جماعت تأکید  شد.

خواندن 1644 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394