photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

استاندار ایلام: مشارکت خیرین نمادی از اعتماد بین دولت و ملت است

ارديبهشت 06, 1396 Hit: 1382
استاندار ایلام: مشارکت خیرین نمادی از اعتماد بین دولت و ملت است

استاندار ایلام گفت: مشارکت افراد خیر و نیکوکار در طرح های عمرانی و خدمات رسانی بویژه مدرسه سازی نمادی از اعتماد و همکاری بین دولت و مردم است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام ،محمدرضا مروارید روز دوشنبه در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان ایلام افزود: مشارکت مردم در کارهای دولتی بدون شک کشور را به سمت توسعه بیش از پیش هدایت خواهد کرد.
وی با تقدیر از خدمات بنیاد برکت در احداث مدارس و مساجد در مناطق محروم این استان گفت: خوشبختانه این بنیاد تاکنون اعتبارهای کلانی در این زمینه برای استان ایلام هزینه کرده است. IMG_5470 [800x600].jpg
استاندار ایلام همچنین به حضور مدیران بانک های شرکت کننده در این جشنواره برای کمک به مدرسه سازی اشاره کرد و یادآور شد: سایر بانک های استان نیز باید در این زمینه مشارکت داشته باشند.
مروارید مدرسه سازی را صدقه جاریه دانست و اضافه کرد: افرادیکه دارای تمکن مالی مناسب هستند، باید در این راه تشویق شده و در این مسیر حرکت کنند.
وی گفت: مدرسه سازی کمک به رشد فکر و ذهن و اندیشه انسان هاست که انجام آن اجر دنیوی و اخروی فراوانی به همراه خواهد داشت.
مروارید با اشاره به نیاز مدارس استان به مقاوم سازی و استاندارد سازی از افراد دارای تمکن مالی خواست در این زمینه با دولت مشارکت و همکاری کنند.
به گزارش ایرنا، در این جشنواره شرکت کنندگان کمک های نقدی و غیر نقدی خود را برای کمک به مدرسه سازی اهدا کردند.
نزدیک به 100 هزار دانش آموز در استان ایلام در مقاطع مختلف به تحصیل اشتغال دارند، از مجموع یک هزار و 300 فضای آموزشی ایلام بیش از 150 مدرسه با مشارکت خیرین احداث شده است.

خواندن 1382 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394