photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

صدور مجوز احداث بنای مدارس بدون دریافت عوارض شهرداری

مرداد 08, 1396 Hit: 1278
صدور مجوز احداث بنای مدارس  بدون دریافت عوارض شهرداری

در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش  که با ریاست  مروارید استاندار  استان برگزار گردید از روند اجرای پروژه های عمرانی شهرستان ایلام گزارش لازم داده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام،

صدور مجوز احداث بنای مدارس بایستی توسط شهرداری بدون دریافت عوارض صادر شود.

در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش که در عصرروز پایانی هفته گذشته با ریاست  مروارید استاندار  استان برگزار گردید از روند اجرای پروژه های عمرانی شهرستان ایلام گزارش لازم داده شد. IMG_4349 [800x600].jpg

هژبری گفت: با توجه به اینکه در شهرستان ایلام بسیاری از فضاهای آموزشی فرسوده و تخریبی هستند ضرورت دارد در یک برنامه توسعه با حمایت خیرین مدرسه ساز نسبت به تخریب و احداث مجدد مدارس اقدام شود وی چالش های مسیر احداث مدارس در شهرستان ایلام، کمبود اعتبارات عمرانی و عدم مستندات مالکیت فضاهای فرسوده دانست که لازم است از سوی کمیته های برنامه ریزی اعتبارات بیشتری تخصیص یافته و اداره کل آموزش و پرورش در خصوص اخذ اسناد مالکیت مدارس و رفع دعاوی حقوقی اقدام نماید.

در این جلسه منت محمدی شهردار ایلام ضمن ابراز مساعدت در ساخت فضاهای آموزشی گفت: که پروانه های مدارس بویژه خیری بطور رایگان و در اسرع وقت صادر خواهد شد. 

خواندن 1278 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394