photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

هژبری: ارتباط مدیر و روابط عمومی در بهبود جایگاه روابط عمومی ها موثر است

شهریور 04, 1396 Hit: 1312

در گفت وگو با مدیران کل نوسازی مدارس استان های اصفهان ، تهران و ایلام تاکید شد؛ ضرورت تعاملات دانش محور روابط عمومی های نوسازی مدارس با رسانه و سایر نهادها /استفاده از فن آوری های جدید

متن

تعاملات دانش محور روابط عمومی با نهادهای مربوطه و رسانه ها تاثیر بسزایی در ارتقای عملکرد سازمان نوسازی مدارس درسطح کشور و استان های مختلف دارد.
به گزارش روابط سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، مدیران کل نوسازی مدارس استان های اصفهان ، تهران و ایلام  در نشستی که در محل دفتر روابط عمومی سازمان برگزار شد بر رویکردهای علمی و دانش محور، همراه با فن آوری های جدید وبهره گیری از نیروهای تخصصی در روابط عمومی ها تاکید نمودند.دراین نشست محمد حسین سجاد مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان در خصوص جایگاه روابط عمومی با تاکید بر عملکرد تخصصی این واحدگفت: فعالان در این عرصه باید با بهره گیری از فن اوری های روز و پرهیز از روش های سنتی فعالیت کنند.
وی تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزشی غیرحضوری و با استفاده از فن اوری های جدید در ارتقای سطح کارکنان روابط عمومی موثر خواهد بود. وی مقوله آموزش را از اساسی ترین روش های ارتقای عملکرد روابط عمومی های نوسازی مدارس ارزیابی نمود.داریوش ورناصری مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران نیز با اشاره به اهمیت روابط عمومی در ساماندهی فعالیت های سازمانی عنوان کرد: ارتباطات دانش محور در پیشبرد این تعاملات اهمیت بسزایی دارد.وی افزود: در واقع روابط عمومی باید به سمت فعالیت های دانش محور سوق پیدا کرده و از سوی مدیران کل نیز حمایت لازم انجام شود.
سعیدهژبری مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام نیز در مورد ارزش و جایگاه روابط عمومی های نوسازی مدارس اظهار کرد: تسلط به این فن باید مورد توجه قرار گرفته شود و ارتباط مدیر و روابط عمومی در بهبود جایگاه روابط عمومی ها موثر است.
وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در حوزه روابط عمومی یادآور شد: چنانچه کارکنان بخش روابط عمومی در حوزه تخصصی خود فعالیت داشته باشند؛ با تفکر و همکاری جهادی می توان تا حدی این مساله را رفع کرد.
 
00010147kkjhg08.JPG
آخرین ویرایش در شنبه, 04 شهریور 1396 06:06
خواندن 1312 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394