photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

اعزام 8 تیم فنی ومهندسی به مناطق زلزله زده

آبان 23, 1396 Hit: 1123
اعزام 8 تیم فنی ومهندسی  به مناطق زلزله زده

با سرپرستی معاون فنی واجرایی (مهندس شیرزادی)  امروز 8 تیم کارشناسان فنی و مهندسی توسط اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام به مدارس آسیب دیده در سطح استان اعزام شدند.

۲۰۱۷۱۱۱۴_۰۸۴۵۳۸ [800x600].jpg

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام، مدیرکل نوسازی مدارس استان پس از وقوع زلزله اخیر در استانهای کرمانشاه و ایلام در اولین ساعت کاری با حضور معاونین و کارشناسان دستگاه نظارت تشکیل جلسه داد. هژبری ابتدای جلسه ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت با حادثه دیدگان زلزله اخیر در استان کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه در روز گذشته  بازدیدهایی از مدارس در سطح شهر ایلام صورت گرفت خوشبختانه آسیب ها و خسارات جدی به مدارس وارد نشده است ولی در چند مورد گزارشی ازآسیب های کلی  داده شده است که امروز بررسی میشوند.

 هژبری گفت بعضی از نازک کاری مدارس دچار ترک شده و آسیب دیده اند که طبیعی به نظر می رسند. هژبری در ادامه گفت انشاء الله همه همکاران در قالب این 8تیم به کلیه مناطق اعزام و تمامی مدارس سطح استان مورد بازدید وبررسی قرار می گیرند و بصورت مستند خسارات وارده را بررسی و در پایان بصورت کلی جمع بندی می گردند.

۲۰۱۷۱۱۱۳_۱۱۴۱۴۳ [1024x768].jpg 

در ادامه جلسه شیرزادی معاون فنی واجرایی اداره کل نوسازی مدارس گزارشی از بازدیدهای روز گذشته با مدیرکل نوسازی ومدیر آموزش وپرورش شهرستان ایلام ومدیران مدارس از مدارس حادثه دیده از زلزله راتشریح وسپس در خصوص اعزام همکاران در قالب 8 تیم فنی ومهندسی توضیحاتی ارائه نمودند.

لازم به توضیح است این 8 اکیپ فنی ومهندسی اداره کل نوسازی مدارس  با حضور مدیران آموزش و پرورش شهرستانها ومناطق و مدیران مدارس فضاهای آموزشی آسیب دیده را ظرف امروز سه شنبه 23/8/96 مورد بازدید قرار می دهند.

۲۰۱۷۱۱۱۳_۱۱۴۸۲۲ [800x600].jpg

خواندن 1123 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394