photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

امام جمعه ایلام ازهمکاری بنیاد برکت در ساخت فضاهای آموزشی در ایلام تشکرکرد

آذر 29, 1396 Hit: 1230
امام جمعه ایلام ازهمکاری بنیاد برکت در ساخت فضاهای آموزشی در ایلام تشکرکرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به تردد زائران حسینی در این استان و ضرورت احداث راه آهن از بنیاد برکت خواست تا در زمینه احداث خط راه آهن در ایلام همکاری و مشارکت داشته باشد.

 

​​30b75005-d8ab-40fc-a72e-4307535aa32d [800x600].jpg

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس ایلام ، حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی روز سه شنبه در آیین افتتاح طرح های آموزشی بنیاد برکت که امروز از طریق ویدئو کنفرانس با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برگزار شد، افزود: این استان برای توسعه به تقویت زیرساخت ها نیاز داشته که یکی از مهمترین آنها احداث خط راه آهن است.
وی ادامه داد: خوشبختانه بنیاد برکت در سال های اخیر علاوه بر ساخت مدارس در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی نقش مهمی داشته که مهم ترین آن احداث پارکینگ بزرگ اربعین در مرز مهران بوده است.
امام جمعه ایلام اظهار کرد: با توجه به اینکه در طول سال و بویژه ایام اربعین بیش از 2 میلیون زائر در مرز بین المللی مهران تردد می کنند، از بنیاد برکت و دفتر مقام معظم رهبری تقاضا داریم برای تقویت سایر زیرساخت های این استان که مهمترین آن راه آهن است و موجب توسعه ایلام می شود، مشارکت داشته باشند.
حجت الاسلام لطفی اضافه کرد: احداث 43 فضای آموزشی توسط بنیاد برکت در ایلام موجب افتخار این استان است و تحول گسترده ای در توسعه آموزشی این استان خواهد داشت و تاکنون نیز 27 فضا از این تعداد به بهره برداری رسیده است.
امروز و همزمان بصورت ویدئو کنفرانس 76 فضای آموزشی بنیاد برکت با 600 کلاس درس در 26 استان کشور به عنوان هزارمین مدرسه این بنیاد افتتاح شدند.
از این شمار سهم استان ایلام چهار فضا با 30 کلاس درس در شهرستان های ایلام، ملکشاهی، چرداول و دره شهر است.
بنیاد برکت مجموعه‌ای است تحت حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) که در زمینه ساخت طرح های عمرانی در مناطق محروم کشور فعالیت می کند.

خواندن 1230 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394