photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

حضور مدیرکل و کارکنان نوسازی مدارس استان در اجتماع عظیم مصلای ایلام

دی 30, 1398 Hit: 556
حضور مدیرکل و کارکنان نوسازی مدارس استان در اجتماع عظیم مصلای ایلام

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام، مدیران، معاونین و کارکنان اداره‌کل نوسازی مدارس استان ایلام همراه با دیگر مردم غیور استان، در تجمع خودجوش مردم بمناسبت شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در مصلای بزرگ شهر ایلام شرکت کردند.

در این تجمع عظیم مردمی که در مصلی بزرگ شهر ایلام برگزار شد، اقشار مختلف مردم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با آرمان‌های مقدس انقلاب و ولایت فقیه تجدید مبثاق کردند و نفرت و انزجار خود را از آمریکای جنایتکار و رئیس جمهور تروریست آن ابراز داشتند؛ با فریادهای "مرگ بر آمریکا" و «مرگ بر ترامپ» یادآوری کردند که انتقام سختی در انتظار این رفتار تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد بود.

دراین مراسم سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در آیین گرامیداشت شهادت سردار سپهبد "قاسم سلیمانی" در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: زبان در مقابل عظمت روح شما مردم مردان و زنان غیرتمند ایلامی برای گرامیداشت شهادت سردار بزرگ اسلامی حاج قاسم سلیمانی قاصر است.

وی بابیان اینکه صدای مویه‌های خواهران و گریه‌های برادران ما در ایلام در حزن شهادت سردار قاسم سلیمانی دل هر بیننده و شنونده‌ای را به لرزه درمی‌آورد، گفت: سردار قاسم سلیمانی در ولایت ذوب‌شده بود و اگر بخواهیم یک‌میزان تشخیصی در مورد ذوب شدن ایشان در ولایت داشته باشیم، بایستی به ابوالفضل العباس (ع) اشاره‌کنیم.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام یادآور شد: ولایتمداری حضرت ابوالفضل العباس (ع) در تبعیت از امام‌حسین (ع) در صحنه عاشورا، اوج ذوب شدن در امر ولایت و تبعیت از امام زمان خود بود و این بدیهی‌ترین موضوع در نگاه اعتقادی ما شیعیان در خصوص آقا ابوالفضل العباس (ع) است، ماندن در مسیر و تبعیت از ولایت را دوباره حاج قاسم سلیمانی در زمان حال به‌درستی ترسیم کرد.

سردار شاکرمی با اشاره به نحوه برخورد حاج قاسم سلیمانی، نسبت به مادران شهدا، اظهار کرد: حاج قاسم دارای پارادوکس‌های متعددی بود، نگاه نافذ و انقلابی در جبهه مقاومت و نگاه مهربانانه در برخورد با خانواده، مادران و پدران شهدا در کنار هم در حاج قاسم سلیمانی تجمیع شده بودند. 

وی با تأکید بر اینکه شهادت سردار قاسم سلیمانی یک راهبرد جدید را در منطقه و جهان ایجاد کرده است، تصریح کرد: بزرگی شهادت سردار سلیمانی را امروز در حماسه ماندگار مردم ایران، عراق و سایر نقاط جهان در بزرگداشت و تشییع پیکر پاک این سردار بزرگ می‌بینیم که به‌کل افسانه‌هاست، راهبردی که امروزه معنای فراوانی را در جهان تصویر کرده است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام یادآور شد: حاج قاسم سلیمانی، برای دستیابی به قله‌های پیروزی هم‌زمان با جنگ در عراق و سوریه جهاد گونه حضور یافت، در عراق با داعش مبارزه کرد و او نماد مبارزه با تروریسم جهانی و داعش در جهان شناخته شد، تا زمان شهادت دست از مبارزه با تروریسم برنداشت و خود نیز قربانی رذالت تروریسم جهانی آمریکای جنایتکار شد.

سردار شاکرمی گفت: رهبر فرزانه انقلاب در پیام تاریخی‌شان، شهادت سردار سلیمانی را به امام زمان (عج) تسلیت عرض کردند و از این نگاه است که می‌فرماید هم دشمنان و دوستان بدانند که انتقام سختی گرفته خواهد شد، صاحب این کشور و انقلاب اسلامی حضرت امام زمان (عج) است و از این نگاه است که رهبر فرزانه انقلاب باعظمت و صلابت این پیام را صادر کردند.

سردار شاکرمی گفت: آمریکایی ها از سالیان دراز به دنبال ترورحاج قاسم بودند زیرا می دانستند این مرد بزرگ مانع بزرگی بر سر راه توطئه ها و نقشه هایشان است.

وی عنوان کرد:اتحاد همه مردم در داخل کشور و انسجام جامعه اسلامی منجر به خروج آمریکایی ها و تحمیل ضربات شدیدی به استکبار خواهد شد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: حاج قاسم در مسیر برافراشته شدن سنگرهای اسلام در مناطق دوردست، مزد خود که همان شهادت است را گرفت.

خواندن 556 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394