photo10686060676

اخبار روزانه

منتشرشده در اخبار روزانه

سرانه آموزشی ایلام بعد از انقلاب سه و نیم برابر شد

بهمن 17, 1402 Hit: 152
سرانه آموزشی ایلام بعد از انقلاب سه و نیم برابر شد

 جلال حمره گفت: برنامه‌ریزی برای حذف مدارس آسیب پذیر و حرکت به سوی سبک سازی، صنعتی سازی و سریع سازی ساخت مدارس، تکمیل پروژه های نیمه تمام، توسعه الگوی مشارکت مردمی و جمع آوری بخاری‌های نفتی خطرآفرین از کلاس‌های درس در مناطق دارای زیرساخت گاز و برق از مهمترین اهداف این اداره کل است.

وی افزود: با توجه به شعار دولت سیزدهم در راستای تحقق عدالت آموزشی ۷۰ درصد مدارس جدید در مناطق محروم و روستایی استان ایلام بازسازی و یا نوسازی شده و تحویل نظام آموزشی استان شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام ادامه داد: یکی دیگر از مهمترین اقدامات این اداره کل در دو سال اخیر افزایش تعهد خیرین از مبلغ ۳٠٠ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰ به مبلغ ۷٠٠ میلیارد ریال در سال گذشته و افزایش این مبلغ به هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در سال جاری است.

حمره خاطرنشان کرد: همچنین در دولت سیزدهم، استاندارد سازی تاسیسات گرمایشی و سرمایشی تعداد ۴۰۰ مدرسه با ۲ هزار کلاس درس در استان ایلام انجام گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه در قالب این طرح نیز تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی به مبلغ ۴٠٠ میلیارد ریال خریداری شده است، تصریح کرد : در دو سال اخیر ۱۷۸ هزار مترمربع اجرای عایق رطوبتی و آسفالت محوطه مدارس نیز در سطح استان ایلام انجام شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام با تاکید بر اینکه بالغ بر ۸۰ درصد مدارس استان ایلام در برابر عوامل خطرساز مانند زلزله و آتش‌سوزی مقاوم سازی شده‌اند، گفت: همچنین برنامه ریزی های لازم جهت مقاوم سازی کمتر از ۲۰ درصد دیگر مدارس باقیمانده استان با اعتبارات دولتی و مشارکت خیرین انجام شده است.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین مصوبات سفر رئیس جمهور به استان احداث ۲ باب استخر دانش آموزی در شهرستان های ایلام و مهران بود که استخر شهرستان ایلام با توجه به اینکه اولین استخر احداث شده با استانداردهای بین المللی است تکمیل و همچنین استخر شهرستان مهران نیز تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت

خواندن 152 دفعه

نکته آموزشی

یمانکاران محترم طبق ماده 52 شرایط عمومی پیمان یک ماه پس از تایید صورتحساب نهایی و پس از دریافت مانده مطالبات ضروریست با مراجعه به واحد حقوقی نسبت به تایید تسویه حساب نهایی قرارداد فی مابین اقدام فرمایند.

کتاب های اموزشی

 کتاب الکترونیک                              دانلود 

کتاب آشنایی با لوازم مورد استفاده در تابلو برق         دانلود

آموزش اتوکد                 دانلود

تاریخ بروزرسانی:   1403/01/18

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام می باشد

طراح : مهندس رضا عزیزی - سال 1394